31 Ekim 2008 Cuma

Kohezyon.

İşte bu yüzden seviyorum sizi.
Yağmurda, giden arabanın içinde, bünyenizde barındırdığınız ne kadar rekabet hissi varsa, hepsini yağmur damlalarında harcadığınız için seviyorum sizi.
Kimyasal açıklaması ne olursa olsun, birbirine kavuşan damlalara sevindiğiniz; başkalarının önünü kestiklerinde sinirlendiğiniz için seviyorum sizi.
Camın dibine ilk ulaşanla içinizi kaplayan mutluluk için seviyorum sizi.

Ama en çok da, öyle az buz da diil baya çok, yağmur damlaları gibi küçük şeylerde "hayat" bulup onları fark ettiğiniz için seviyorum sizi.



(Hiç yağmur damlası yarıştırmadıysanız eğer, bundan sonraki ilk yağmuru heyecanla, hevesle bekleyin. Pişman olmazsınız.)

karikatür: Uğur Gürsoy. Uykusuz. 29 Ekim 2008.

6 yorum:

pj dedi ki...

Katılıyorum herkes denemeli yağmur damlalarını yarıştırmayı =D saçma gelebilir ama hiç değilse hergün yeni birşeyler tatmak için yapın =)Tıpkı ''Maude'' gibi...

Fermium dedi ki...

katılıyorum ev yerine arabadaykene bambaşka oluyo şimdi geçen gün..

neyse..

yada dur dur anlatıcam

yarıştırdım işte.. en arkadan gelen birinci geldi aklıma hipodromda bağıran spikerler geldi 3 dakka güldüm:
"evet şimdi safinaz safinaz hayır bi dakka rüzgarın oğlu atak yapıyo evet safinaz ve rüzgarın oğlu 2 sıra arkadan fıstıııık fıstııııık!! safinaz rüzgarın oğlu ve fıstıııık!! höe ama birinci ayçekirdeği oluyo yan kulvardan atağa kalkan ayçekirdeği hepsini geçiyooo bütün param gittii ayçekirdeğiiii alıcağın olsun fıstıık"

bide uymayan iki ayrı çorap tekine bakıp bakıp güldüm

böyleyim ben

Fermium dedi ki...

yanıma gelsene ?

Jude dedi ki...

sizcede bu ahşat gıcırdayan ve dandırırı diye ses çıkaran eski pencereler pimapenimsi süperteknoloji pencerelerden daha sempatik diilmi ?:D

angie dedi ki...

kesinlikle daha sempatik!

hele giyotin misali çalışanları çok seviyom.(gözlerparlagözlerparla)

Mahavishnu dedi ki...

Böylesine güzel bir yazıya(fırk!) şu an gelişigüzel bir yorum yazmak istemiyorum.Bu yorum,Mahavishnu'nun boş bir vaktinde editlenecektir.

SAvgılar sevgiler :)