17 Ekim 2008 Cuma

Ben

Ya özentilik mözentilik de... her okuyuşumda bütün düşünce ve espri tarzları ile kendime idol olarak önüme koyduğum uykusuz ve penguen yazarlarına inanılmaz özeniyorum. Alpay erdem. Alpay Erdem olarak yaşıyorum olayları şu bir haftadır ve şöyle bir yazasım geldi o tarzda bişeyler..(ersin falan dediiinizde hadi hayırlısı :))

-Ben şu her sınıfta bulunan ve bütün bozulan kalemlerin tamirinden sorumlu, kalemi yaparken de zanaatını yapanlar kadar titiz davranan öğrencilerdenim.

-Bir cuma akşamüstü birkaç arkadaşınla dışarda biryerlerde oturup içtenlikle yarımsaat birsaat muhabbet etmenin keyfini hiçbirşey veremiyor.

-Gece yatmadan önceki 20-30 dk içinde yatağa gömülerek okuduğum kitaplarla, dergilerle mecmalarla geçirdiğim zamanlar hafta içindeyken bütün günün sıkıntısını ve sitresini bikaç dk. içinde atar üzerimden. En sinir bozucu günlerde bile huzurla uyurum. Hatta bazen günün en güzel anları oluyolar.

-Bazı tipler vardır, okulda, dışarda grubu neşelendiren, hep cıvıklığın dozunu ayarlayan tiplerdir. Dışarda tekbaşına sinamaya gidemezsin oturup bi çay içemezsin ama. Okulda iyidir, gruplayken iyidir. Vardır öyleleri...

-Metrelerce uzaktan bile bikaç saniye içinde duyulan keskin kokusu ile mandalinanın insanda paylaşma bilinci oluşturacağına inanıyorum.

-Hani çok içinde yaşayarak gördüğün pis rüyalar varya, hani birkaç saat onun etkisinde kalır hep onun hakkında düşünürsün. İşte onlar dandik.

-Bir tencerenin kapağını kaldırınca kapakta yoğunlaşmış su tanecikleri yemeğin içince dökülürken "Dökülmeyin lan ben yemeğimi kuru yiycem !" dediğim oluyo.

-Sağlam bir kopya operasyonundan sonra üzerine çöken ani mutluluğun sebebi fazladan alacağın 10-20 puan değil, kopya çekme işlemini başarıyla yerine getirmiş olmandır.

-Bir enstrüman çalmak dünyanın en mükemmel birkaç şeyi arasında.

-Kimse iyi yaptığı şeyi söylemesin. Bıraksın biz laf arasında, yeri gelince anlayıp vay anasını diyelim.

-Bir an boş bulunup birisinin elini onun benim elimi sıktığı gibi sertçe sıkamazsam eğer kendimi acayip ezik, işe yaramaz, saçmasapan bişey olarak görüyorum ve uzuunca bir süre bunun ezikliğini duyuyorum.

-Birşey biriktirme, koleksyonculuk ruhu, hiçbirşeye benzemeyen, yaşamayanın asla anlayamayacağı bir olaydır.

-Bu yazıda bir araya bisikletli bir fotoğrafımı koymak istiyodum ama hiç olmadığından ötürü koyamıyorum...


-Öğretmenler öğrencilere "konuşmak isteyen dışarı çıksın(sanki ayaklansak izin verecek)"kendi aranızda konuşmayın" "gülünecek bişey varsa söyle bizde gülelim" demesin. Geliştirin lan biraz kendinizi bak millet uzaya çıktı siz daha nerdesiniz...

-
Gece yatakta uykuyu beklerken gün içinde yaptığın güzel şeyleri düşünüp gülümsüyorsan dünyanın en mutlu insanısın.

-Sevgilerimle...

2 yorum:

Mahavishnu dedi ki...

O değil de sen neden hep "ulan ben şöyle bişey yazsam" diye hazırladığım konuları yazıyorsun?:)

Mandalina yiyodum onunla güzel gitti yazı bu arada:)

Fermium dedi ki...

HEYOOOOOOEAEAAEAEA!!


24 EKİM
KADIKÖY HALK EĞİTİM
ALPAY ERDEM STAND UP SHOW!!!

Hatırlatıyım dedim..