28 Ekim 2008 Salı

Bir Kapı (Site) Kapanır, Bir Başkası Açılır


(Az sonra okuyacağınız yazıyı Aziz Nesin zihniyetini her zaman takdir etmiş biri olarak yazdım. O yüzden lütfen sözlerime o gözle bakınız.)


05.05.2008 tarihinde Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi'nin aldığı kapatma kararıyla kapanan Youtube halen kullanıma açık değil. Nolmuş yani? Ne yani Youtube kapalı? İlla vidyo mu izliceksiniz? İşiniz mi yok? Her saniyenin önemli olduğu metropolitan hayatlarımızda, kıymetli dakikalarımızı önce Youtube'dan vidyoların inmesine sonra da o vidyoların izlenmesine mi harcayalım? Ahahahay! Şaka yapıyor olmalısınız. Deli miyim ayol ben Youtube'dan saçmasapan vidyolar izliyim? İşim gücüm var, hayatım akıp gidiyor ellerimden, napıyım Youtube vidyosunu.. Aayyhh ilahi yani...

Neyse efendim, şimdi siz bu paragrafta bana yüzsüz dediniz, anlayışsız dediniz, özgürlük düşmanı dediniz dimi? Bi de devamını görün siz... Çekinmeyin, çekinmeyin okuyun. Yada okumayın niye okuyorsunuz ki? Ödeviniz mi var, onu yapın? Ev işi göreviniz mi var, hemen koşun? Blog okuyarak zaman mı geçirilirmiş be!

İşte tam da bu nedenden, halkın kalkınmasını, halkın "muasır medeniyetler seviyesi"ne ulaşmasını düşleyen hükümetimiz ve çeşitli yayın organları (Ayda sadece 9,99'dan başlayan fiyatlarla Digiturk dünyası evinize gelsin!) Blogger'ın yasaklanmasının gerekli olduğunu düşünmüşlerdir. Ne iyi etmişler efendim. Ne zaman harcıycam Blogger'la bilmemneyle? Kim nereye gitmiş, kim ne yemek pişirmiş, kim ne giymiş, kim ne bilgisayar oyunu almış, kim hangi filme gitmiş... Peeh. Banane ya kim naptıysa? Benim için mi yaptı? Bana faydası dokundu mu? Hayret bişey ya! Bi de bazıları çıkmış diyor ki, yok efendim iletişimimiz kısıtlanıyormuş, yok özgürlük artık kalmamışmış. Hadi canım! Sen gel onu benim külahıma anlat. Ne iletişimi allahaşkına? Gelmişiz 21. yüzyıla. Allahaşükür MSN'imiz, son model cep telefonumuz, bol miktarda da kontörümüz var. Arkadaşımızla, ailemizle görüşebiliyor muyuz? Evet. Ee daha ne? Napıcaksınız dünyanın öbür tarafındaki insanın hayatını. Kendi hayatınla uğraşabiliyosun da sanki, başkasınınkine merak sarıyosun. Daha neler...

Bi de şu sakıncalı içerik mevzusu var. Sansür getirilmeli tabii ki de. Hangi aklını kaybetmiş diyor herşey serbestçe gözükmeli diye? Çıldırdınız galiba?! Napıcaz çocuklar saçmasapan şeyler öğrenirlerse? Bunun erotik vidyosu var, küfürlü filmi var, zararlı yayını var, ülke bölücü yazısı var.. Var da var! İnternette bunların hepsi bulunurken, biz zavallı çocukları bu vahşi, siber ormanın içine nasıl atarız? En az 20 yaşına gelene kadar cinsellikten ve her türlü zararlı alışkanlıktan nasıl uzak tutarız? Aman allah korusun, ya bebeklerin nasıl olduğunu öğrenirse? Naparız o zaman? En iyisi hepsini kapatmak.

O yüzden diyorum ki efendim, bence Google'da yasaklansın. Aradığında her kelimenin karşılığında bi site çıkıyor mu, çıkıyor. Her türlü kaynağa ulaşımın var mı, var. Bence kapatılsın. Kimin neye bakacağı, neyi araştırıp soruşturcağı belli olmaz..


Mazallah şimdi Youtube açık olsa, insanlar girseler ne bulsalar izleseler....
Tüylerim ürperdi vallahi.

(yazardan gelen edit: Vtunnel falan diye şeyler varmış. Kullananları kınıyorum. İllegal yöntemler bunlar..)


GELECEK PROGRAM: Masum Bir Limon Bahçesi Ulusal Güvenliğe Tehdit midir?
Geç de olsa Filmekimi ile ilgili bir yazı yazmak istiyorum. Umarım bana katlanabilirsiniz.

(Yorum felan yazın özletmeyin kendinizi, öpüldünüz canlar.)

Mahavishnu'Nun Notu:Angie'nin yazısının yanında güzel gideceğini düşünerek koydum fotografı.İzin istemedim,densizlik ettim.İsterse kaldırabilir:)

4 yorum:

Mahavishnu dedi ki...

www.sansuresansur.org diyeyim o halde.Girin,destekleyin.

Mahavishnu dedi ki...

Bakalım Recep Tayyip Erdoğan ne demiş:
“İnterneti çok hızlı hale getirdik. Peki daha önce neden yapmadılar? Bu internet iki yıldır, üç yıldır mı var? 20 yıldır var, 30 yıldır var, ama yapmadılar, gençlere bu imkânı vermediler.”


İnternet benden 2 kat daha yaşlıymış evet...

angie dedi ki...

yazılarına resim uydurmaktan aciz bir insan olduğumdandır ki yazılara çok nadir resim koyuyorum.

cuksonik ve muhteşemsonik olmuş.

Fermium dedi ki...

evvvet cuksonik!!

ve bide gelecek programı merakla, sabırsızlıkla beklemekteyim hıııhıııı evet