3 Ekim 2008 Cuma

Bayram Çocuğu Dövmenin Dayanılmaz Hafifliği (!)

Sizi bilemem ama şu anda Jude'un evindeki çocukları camdan fırlatmak, boğazlarını sıkmak, meşe odunuyla kovalamak istiyorum. Taş verin o da olur.
Daha vahşi bir insan olarak meşe odunlarını kafada patlatmak, bayıltana kadar çocuk gıdıklamak, garip gurup hikayeler anlatmak yada çocuğun üstünde tiyartoda kullanabileceğiniz tarz caydırıcı bakışlar atmak favorilerim arasındadır.

Ellemyerreppim bu kadar mı aç, ayı, kuduruk, manyak, meraklı, sinirbozucu olunur? Bir çocuk neden zıptırıktır ya?!
Efenim bayram çocuğu uğursuzluk getirir sadece bayram çocuğusu değil bilimum misafir çocuğusu (özelliklen 5. sınıftan küçükler) uzak durun!! Benden ve akıl sağlığını korumaya çalışan bütün o güzel insanlardan

Misal bakın gece olmuş 12! Sen niye hala hoplar zıplarsın e be çocuk! Önce geldi o ne bu ne yaptı, sonra dambıla bulaştı, eldiven taktı, periyodik cetvele "klavye bu eheh" dedi. O da yetmedi blok flüte uzandı,(çocuklar blok flüt ve mızıkalara yaklaştırılmasın) Jude olmasa dünya şimdiden yokolmuştu bilginize...
Bu çocuklar sporla çoğalır şekerle çukulatayla ve bilimum zıvır zıvırla beslenirler. Doğal habitatlarında sokakta yaşar akşam olunca rasgele ezlere dağıtıp çeşitli insanlara bilimum cehennem azabı yaşatırlar. Sonra ifinim sümüklüdür bunlar ellerini burunlarından çektiremessin. O sümük daima akar.(akar akar akar tuz şeyiydi dimi)(prof. muhlis cırcırböceğie saygılar sunarım)


Sonra bu çocuğun önüne patlamış mısır koydular. Sen misin mısır patlatıp ona sunan!

Elini boğazına soktu be! Yedi yedi yedi yedi... AÇ YA!

Hem kim demişse "Aç ayı oynamaz" diye yalan. Külliyen yalan. Ben gördüm o çocuğu tepinirken. Bi de üstüne mısır yedi. YUH.
Tepinen çocuk herşeyi yapar arkadaş tepinen çocutan korkacaksın nokta virgül.

İnsaf kardeşim insaf. Misafir gittiğin abine ablana acı bari. Anan baban sana zıpla olum yatak bu dediyse de sen neden misafirlikte de yaparsın aynısını?! Kendi evin olsa hadi tamam.
Bu yaratıklar empatiden yoksun enteresan yaratıklardır. Kendi adıma konuşmam gerekirse Abla bu ne ? Ne işe yarıyo ki bu? Bunu alabilirmiyim? AA şu çok güzel? Hehe adam! Ehehe kuş böcek! diyenlere Sus! tamam! Hayır HAYIIAAAR?! diye konuşurum
Eğer bu tipler sizi çok sıktıysa bunalttıysa (uykusuz the bu haftaki sayı)
bak bak o sarı şekerleri yersen çükün düşer (erkek) veya bak onu ellersen annen sana bi daha hiç bişey almıycakmış(kız)
yada my personal favorite: cici kızlar cici yapar kaka kızlar kaka yapar (evet kızları caydırma konusunda masterım var hehe)
Bu konuşmadan sonra ağlıya ağlıya annesinin yanına giden kız biliyom gecenin ilerliyen saatlerinde anne ben niye kaka yapıyorum yeaaa da dediydi


Bi de geçmiş bilgisayarın başına, ne yazsak okuyo bak bak bak...

Dövesim var efendim. Hepsini dayaktan geçiresim var.
İşkence yapçam bi gün alimde kalıcaklar o güne kadar selamlar saygılar hadi bakalım...

Tutabilene aşkolsun.


editimsi:

Efendim çok doldum, hisler denizinde yüzmekteyim bir şiir yazasım var.

Bayram çocuğu kudurma
Tepinme, hoplama, zıplama
Gelecek sana zopa anlıycan
Ama o zaman geç olcak, bence yapma.


sigaradan alkolden, keza bayram çocuğundan, uzak bir yaşam dilerim. esenliklerle efendim..

4 yorum:

Mahavishnu dedi ki...

Bilimsel ötesi yorum: Çocuk lan onlar,yapar yani.

Fermium dedi ki...

reflekssel yorum:
hımpf ben çocuk sevmem..
3-8 yaş arası en kötüsü
meraklı canavarlar

angie dedi ki...

biz de zamanında çocuk diil miydik hı? yapmazdık biz öyle bunlarda genetiksel zıptırıklık var..

(e be kedi biz yazdırmadın bee?!)

(bkz klavyede kedi gezmesi)
(bkz ekranın önüne kedi yatması)
(bkz kedinin görme alanını daraltması)
(bkz kedinin kendini zorla sevdirmesi)
(bkz bir konuda çok dolu olmak, kendini tutamayıp yazdıkça yazmak)
(bkz oh be)

Çiçek Dürbünü dedi ki...

her türlü kopma efektini vermekteyim.
özellikle şiire bayıldım.

ortadan sıkılan diş macunundan beklediğim gibi yine güzel bir yazı efendim ;)

miniminnacık not: kimliğim hakkında polemikler yaşanmış diye duyumlar aldım, beni tanıyan yazarlara, ayrıca almanyadaki teyzemlere (bkz. türk televizytonu klasikleri) selamlarımı yolluyorum.