29 Ekim 2008 Çarşamba

Bize Anlatılmayan Atatürk

 www.mustafa.com.tr


Onunla ilk tanışmamız sanırım 3-4 yaşlarıma geliyordur.Ciddi olarak tanımaya başladığımda ise 7 yaşında pıtırcık bir ilkokul öğrencisiydim.

Hakkında çok şey duyduk.Stalin ona faşist,Hitler ise Komünist dedi.

Biz O'na,Atatürk dedik...

Halkı olarak,dünya olarak çok sevdik onu.Ancak hep bize uzaktı.O,korkuları,tutkuları ve yanlışları olmayan;milletini ileri itmek için var olmuş bir enerji merkeziydi bizler için.

Bugün,yarattığı eserin 85.;O'nun ölümünün 70. yılında,ilk defa "bize anlatılmayan Atatürk"'ü;

Yılmaz bir lideri,Cesur bir komutanı değil de harkülade bir insanı tanıma şansı verildi bize.

Biz O'na artık,
Mustafa da diyebileceğiz...


Not:Ayrıca Sarı Zeybek'in sonlarında çok ağlamıştım ben.Yoktur herhalde ağlamayan çocuk:)

2 yorum:

Fermium dedi ki...

nice 10 kasımlar salya sümük içinde geçti mahavishnu!

sadece atatürk ün karaciğer problemine rağmen canla başla biraz da inkarla dayandığını izlettiler
duygulanıyo tabi insan

allahtan bıraktılar bu huyları 5. sınıfta sadece kasımpatı israfı oldu sonraki törenler..

hiçbir zaman onun da zamanında çocuk olduğu, bırakın çocukluğu ben atatürk ü erişilmez bi insan olarak dinlediğimi hatırlıyorum
acıklı aslında..

kurtarıcını hiç tanıyamamak
yada sadece can dündar sayesinde can dündar perspektifinden tanımak
neyse bilmemekten daha iyi dimi ama

lafı dolandırdım evet
mustafanın dvd sini almayı çok istiyorum
istiyince herşey olurmuş ne güzel

saygılar

pj dedi ki...

Mustafa filmini protesto ediyorum!!! Atatürk yanlış tanıtılmaktadır!!! İzlemeyin izletmeyin!!! Hepsi Akp hükümetinin beyin yıkamak için yaptığı,herkesi klon haline getirmeye çalıştığı planının bir parçası!!! Sakızda çiğnemeyin!!! Çünkü sakız petrolden yapılıyor,yani kapitalist ülkeleri desteklemiş oluyoruz sakız çiğneyerek!!! Sakızı protesto ediyorum katılmaktan çekinmeyin!!!