5 Ekim 2008 Pazar

Mitler, Onlar, Bunlar: İddia Ediyoruz!

Sizler de Memo Tembelçizer gibi iddia etmek mi istiyorsunuz? Siz "Var lan bu!" diyorsunuz ama bi türlü derdinizi anlatamadınız mı? Beynininiz vıngılvıngıl düşünce kaynıyor ama siz kendinizi ifade edemiyor musunuz?

İçte kalan düşüncelere son!

Artık Ortadan Sıkılan Diş Macunu'yla en uçuk iddialarını bile açıklayabilirsiniz!

Üstelik kullanımı da çok kolay!

Yapmanız gereken tek şey bu yazıyı editlemek!

Yazar diilseniz de üzülmeyin!

Ortadan Sıkılan Diş Macunu sizler için özel olarak tasarlanmış "yorum" bölümüyle daima yanınızda.


Utanmadan, sıkılmadan, çekinmeden iddia edin.


Ortadan Sıkılan Diş Macunu.

Taklitlerinden sakınınız.

UTANMADAN İDDAA EDİYORUM!!

Otobüste gördüğünüz insanın mimiklerinden, hareketlerinde,görebiliyosanız dinlediği şarkıdan, kitaptan onun hayatını düşünmüşsünüzdür
Hadi hadi itiraf edin "yav aslında tanısam çok iyi anlaşıcam belkim" diye geçirdiniz
belki de "acaba laf atsam takarmıki beni", "bence adı cemdir kesin baksana cem tipi var ama özgür tipi de var" tarzında şeyler düşünüyosunuz dimi
AZ DEĞİLİZ YANLIZ HİSSETMEYİN

BU BÖYLEDİR

Domatesi ısırdınız mı leke yapıcak bi yere damlar o!!

İDAA EDİYORUM ! 5 TANE DOMATESİ ARDI ARDINA 1 DAMLA DÖKÜLMEDEN ELLE YERİM !!!
İdda ediyorum, 10 yaşına kadar her köprüden geçişinde ayaklarından birine o büyük halatlardan yürüyerek tırmanmak istedin, hayalini kurdun... (mı?)
İdda ediyorum, kanepede kestirmek yataktaki 8 saatlik uykundan çok daha tatlı...
İdda ediyorum, sabah yeni uyandığında tavana bakıp öyle dururken aldığın kararlar çok hayati kararlar.
(Edit: Fermium)

BİDAHA İDDAA EDİYORUM

SEN GERİ DÖNÜŞÜM YAPMAYAN İNSAN! eminim benden daha gerilimsiz bi hayatın var evet eminim!

(evinde soğan sepeti olan bayanlar bence siz takdir edilesi örnek alınası insanlarsınız sizi ayrıca tebrik ediyorum)



İddia Ediyorum! Evinizin herangi bi odasına bi tane Queen, bi tane Beatles posteri asın; Fermium halıda bile uyur.(postersizde halıda uyumaya meraklıdır o) (ama halı yün olmasın batıyo o)(parkede uyumam mesela yoğun oluyo)(ama evet bi uyku tulumum olursa heryerde uyurum hııhıı evet)

İddia Ediyorum! Jude gördüğü ağaca tırmanmıyorsa bilin, vakit yok diyedir yada o zaten ağaca çıkmış halinin hayalini kurmuş keyifleniyodur(AZUHAHAEHUHA :D:D:D-Jude).
Ha bi de İddia Ediyorum! 0.7 uç 0.5 ucu döver! (sınav kalemi vardı noldu ona)

İddia Ediyorum! Picasso Dali'yi döver! Ekzantirik olmak da "mantık" çerçevesinde yapılmalı yani, dimi ama?(ama bak ben o adamın bütün eserlerini dövdüm.. (bizim jude un dili sürştü bence zira bu kadar vahşi olduğunu düşünmüyorum)(görmüştür o)bence daha geniş bakıp tekrar yargılasan daha iyi olur.) (geniş bakmam gerektiği konusunda katılıyorum, ama Dali'nin çok uçuk resimleri de bence sırf uçukluk olsun diye yapılmış şeyler sanki. belleğin azmi inanılmaz bi tablo, kelebekten yelkenleri olan tekne keza.. ama bu picasso'nun dali'nin "babası" olmadığını göstermez. dali rüyalarını çizdiyse, picasso gerçekleri rüya yapmıştır; bence önemli olan da budur. saygılar efenim... dimi ama?)ya her ne olursa olsun ben o kareleri yuvarlaklara geçirip tip çizme işine alışamadım... yani tarz olarak farklı ressamlar zaten karılaştırmanın bi anlamı yok ama bunun yanında kübik resimlerle şahsen ilgilenmiyorum. (vallahide billahide ben hiçbizaman dalinin hiçbi eserini dövmedim.. gördüm olucak orası..)

sonuna kadar di !



4 yorum:

Fermium dedi ki...

angie hanım editleri beyenmiyince siliyo haberiniz olsu

angie dedi ki...

aaa bi kere yaptım onu!!

neden biliyonuz mu sevgili okurlar? ben diyom yazının altına yaz iddialarını, fermium gitmiş yazının içine parçikpinçik bişiler yazmış.

falov dı instırakşıns bi kere.

Mahavishnu dedi ki...

o değil de bazı yazar hücrelerimizin yaratıcılık kulungaçları(o ney o? -ya işte yaratıcı olma şeysi,yaratıcı bunlar -hıı...)fazla çalışıyor güzel konular bunlar,eferim...

Mahavishnu dedi ki...

yazar hücre.?!