16 Ekim 2008 Perşembe

Yaşadım Diyebilmen İçin...

Blogun en tırt ve yürek dağlayan yazarı ünvanına yavaş yavaş kavuşuyor olsam da sizinle paylaşmak istedim.Yazılması,yapılması gereken çok iş varken ufacık da olsa bir şey yapmak istedim...(Tünel münel izleyin lütfen bir şekilde...(sansürcü devletime selam olsun))

http://www.youtube.com/watch?v=b9RXhAyDWc4&NR=1

Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz, ben yurt 
hainiyim, ben vatan hainiyim. 
Vatan çiftliklerinizse, 
kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan, 
vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan, 
vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın, 
fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan, 
vatan tırnaklarıysa ağalarınızın, 
vatan, mızraklı ilmühalse, vatan, polis copuysa, 
ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan, 
vatan, Amerikan üsleri, Amerikan bombası, Amerikan donanması topuysa, 
vatan, kurtulmamaksa kokmuş karanlığımızdan, 
ben vatan hainiyim. 
Yazın üç sütun üstüne kapkara haykıran puntolarla : 
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.

 NAZIM HİKMET RAN

Hala Vatan Haini,hala memleketinde br çınarın altı çok görülüyor ona...



Ben Atatürkçüyüm.
Ben Cumhuriyetçiyim.
Ben Laikim.
Ben anti-emperyalistim.
Ben bağımsız Türkiye'den yanayım.
Ben özgürlükçüyüm.
Ben insan hakları savunucusuyum.
Ben terörün karşısındayım.
Ben, yobazların, hırsızların, vurguncuların, çıkarcıların düşmanıyım. 
Öyleyse vurun, parçalayın! Her parçamdan benim gibiler, beni aşacaklar çıkacaktır.
                   

 UĞUR MUMCU

Faili meçhul...



Evet kendimi bir güvercinin ruh tedirginliği içinde görebilirim, ama biliyorum ki bu ülkede insanlar güvercinlere dokunmaz. 
Güvercinler kentin ta içlerinde, insan kalabalıklarında dahi yaşamlarını sürdürürler. 
Evet biraz ürkekçe ama bir o kadar da özgürce...

 HRANT DİNK

Katilleri hala yakalanmadı.Kim oldukları bilindiği halde...



Evet, atatürk suçludur!.. Eğer türk işçisi, batı' daki gibi, çocuk yaşta yeraltında günde 14 - 16 saat çalıştığı dönemler yaşamamışsa; bir oy hakkı için bile, fransız işçisi gibi, 59 yıl kanlı bir savaşım vermek zorunda kalmamışsa bunun suçlusu odur!
Eğer türk kadını yasal olarak erkeğine eşitse, ''köle'' değilse, seçme ve seçilme hakkını, fransız kadınından bile önce elde etmişse; kadınlar bugün türkiye' de vali, bakan, başbakan bile olabiliyorsa bunun suçlusu odur!


AHMET TANER KIŞLALI

Süikaste kurban gitti.Ölümünden önce Akit gazetesi üzerine çarpı atılmış bir fotografını yayınladı...


Hoş bir yazı olmadı biliyorum ama içimden gelmiyordu hisstettiğim dışında birşeyler yazmak.

Şovenizm'in pençesinde kıvranmış,kıvranan ve kıvranacak olan tüm insanların anısına...







3 yorum:

Jude dedi ki...

çok iyi yapmışsın mahavishnu, takdire layık derlemişsin.

(şu lanet -izm ile biten şeyleri bi açsan bizede anlatsan bi halt anlamıyorum:D)

pj dedi ki...

Sitenin mutlu,hippi gençlerinin bilinçli,akıllı ve de farkındalık özelliklerini öne çıkarmış bir yazı olmuş.Bu tür yazıların devamını bekleriz...

Mahavishnu dedi ki...

Teşekkür ederim:)

Ayrıca Judie,google diye bir icat var,süper birşey :)