2 Kasım 2008 Pazar

Anket: bir küçücük osmancık yazı yazmalı diyenler?

Efendim bildiğiniz üzre yazar kadromuz çeşit çeşit insanlardan oluşmakta. Uzun saçlısı var (gerçi kestirmiş okul baskısı nedeniyle), çita gibi koşanı var, şahane yazıp-çizeni var, ağaca tırmanıp gitar çalanı var, sonra böyle kocaman saçıyla hoplayıp zıplayanı var... Var da var.

Ama bu yazar kadrosunda tembellik edip yazmayanları da var!
Misal bir küçücük osmancık!

O yüzden diyoruz efendim, bu arkadaş yazı yazmalı mı yazmamalı mı?
(eheheh tekerleme gibi oldu)

Yazması halinde olacak şeyler:
-Kendisinin üslubu blog'a renk katacak, siz sevgi pıtırcıklarının içlerini neşeyle dolduracaktır.

Yazmaması halinde olabilitesi olan şeyler:
-Kendisini "teknik sıtaf" kategorisine alınıp, yazarlıktan uçuralacaktır. (tehdittttehdittt)

(olmıycak da bariz böyle bişey, uyduruyoz işte napalım başka türlü takmıycak çünkü)
(bi de bkz ssg olmaya özenmek)

Sevgili blog ahalisi,
Naçizane anketimiz bir küçücük osmancık üzerinde mahalle baskısı kurmaya yöneliktir. Ciddiyetle doldurunuz.

2 yorum:

Fermium dedi ki...

bir küçücük osmancık varmıııış

blogunu savsaklarmıııııııııııış

acımıyalım efendim
anket üstünden cart cart curt curt hesabısını keselim bence

Bir küçücük osmancık dedi ki...

işte geldim burdayım ben bu işte ustayım
öylemiyim?
bence değilim
ikilemde kaldım...