9 Ekim 2008 Perşembe

Enee.. Okul başladı.

Merhaba sevgili okuyucularım. Bildiğiniz üzere 10 günlük, tadı damakta bile kalmamış, hala ağzımda çiğnemekte olduğumuz küçük ama sevimli tatilimiz sona erdi. Aralık başına kadar tatil falan yok bize. Sınavlar başlayacak, çalışacağız yine.. Tabi bu sadece okuyan kesim için geçerli. Keşke tatil 20 gün olsaydı. Hatta 1 ay olsaydı. Evet keşke okul 3 ay tatil 9 ay olsaydı ama ben ne kadar istesem de değişemeyecek bu düzen, kahpe düzen.. Ah ah sevgili okuyucularım, o kadar canım sıkkın ve o kadar rezalet yazıyorum ki yazarlığıma son verilmesi yakındır, demedi demeyin.. Ayrıca 40 yılın başı yazdığımı da katarsak, bence diğer yazarlar benden bir hayli nefret ediyorlar, o küçük sevimli suratlarının altında yine küçük küçük jokerlerin var olduğuna eminim ( Heath Ledger, huzur içinde yat.)

Aslında bir şeyler incelemeye meraklı bir insanım ama o da yok. Sinema desen son gittiğim film Zohan. Oyun desen hala çıkmadı bir şey, çıktılar mı da günde 36 oyun çıkıyor, hangi birini yazayım. Müzik desen, ee, diğer yazarlarımız oldukça tecrübeliler müzik konusunda, bol bol yazıyorlar. Bana inceleyecek bir şey kalmadı, görüyor musunuz ? İlk paragrafı hallettim belki ama yazı başlığından oldukça farklı yönlere akıp gidiyor. Ben size bir kaç parça önereyim bari, yazı da noktalanır böylelikle.

Tool - The Grudge

Iggy Pop - I Wanna Be Your Dog

The Killers - When You Were Young

Bad Religion - Infected

Black Sabbath - Heaven and Hell

Typo yapmış olabilirim, mazur görünüz. Ayrıca 4 değil de 5 şarkı önererek bir yasayı çiğnediğimi varsayıyorum, lütfen siz de öyle varsayın diğer yazar arkadaşlarım.Sağlıcakla kalın.

Dip not : Yazıyı bitirirken aklıma incelenecek bir şeyler geldi, her pazartesi sabahın köründe kalkıp 5 tane diziyi indirip en kısa zamanda izlemeye çalışan bendenizin bunu yazının sonunda hatırlaması ne acı. Başlığı silip yerine Heroes, Prison Break vs. koyup ve tüm yazıyı da silip yeniden yazmak çok faydalı olabilirdi. Ama odur ki yemek vakti geldi ve yeni bir yazı yazmam için 15 saat uyumam, okula gitmem, Tropic Thunder'ı izlemem ve bir adet OGZ buluşmasına katılmam gerekmekte( sayfayı kapamayacak kadar üşengeçseniz siz de benim gibi, pazar günü sabah saatlerinde şöyle bir f5 atınız).

1 yorum:

angie dedi ki...

Bir bilmecem var çocuklar!
Haydi sor sor!
Bloga arada bir yazar? (ama hani güzel de yazar)
Acaba kimdir kimdir?
Tembel diyince akla (yemek de olurdu?)
Tamam şimdi buldum!
Hemen onun adı gelir
Kolombus Kolombus Kolombus!


iddia ettiğinin aksine Kolombus'un yazılarını beğenerek takip ediyoruz (her ne kadar çok yazmasa da!) yazıcak bişiy bırakmadılar yahu kısmına da katılmıyorum yani herşeyi yazabilirsiniz sonuçta blog'un adı bile bişey anlatmıyo saçma bişiy

Ortadan Sıkılan Diş Macunu! peeeh.

bu adda bi bloga hani herşeyi yazabilirsiniz diye düşünmekteyim.
Oyun, müzük, sinema, dizi iyidir hepsi.

dibebirnot: oyun dediysek de abartmayın! OGZ mevzusuna hele hiç girmeyin (bkz meşe odunu)