18 Ekim 2008 Cumartesi

sevgili okurcan ve blog ahalisi tutamıyorum kendimi. Evvveet ; TUU-TAA-MII-YOO-RUUM

şöyle ki şu an evde parke falan filan yeniletiyoruz hayretler içerisindeyim
çünküne anne geldi "Fermiyum? Yav ses burdan da gelmiyo annamadım ki ben" diyip gitti ve ben bi kıllandım bişeyi açık mı unuttum radyo televizyon falans..
ama yok yok bi yerden bi ses..
E ama bu bildiğin ROCK/METAL?! Hani böyle bi ara Metallica falan bazen, bi ara "Talk Dirty To Me" bile duydum ve ses usta ylan çırağının olduğu sempatik değil ama rezalet mutfağımızdan geliyo ?! Bi şaşırdım bu şarkı bende vardı falan dedim anneyle bön bön bakıyorum. Sonunda gittim ve mutfakta uu fayanslar ne güzel olmnuş falan dedim. Usta dedi ki "böylçokbeyazoldu sizeniysiarayabiharcalın renkolur." dedi. Algılama eşiğim 5 sn ye ye inmişti çünkü "diiuucuvvvvvvvjjjauajauajjjjjuuuujjjcccvvv" diye bi elektro solosu çalıyodu zaten "hıı evet lerle geçiştiriyodum ki..


Sesin daha dışardan geldiğini farkedip balkona çıktım
İşte o esnada ytan bina da aynı hisada olduğumuz apartmandaki plazmayı gördüm bir insan tahminen 20 den küçük elinde bişey ekranda Guitar Hero

Okurcan dakikalarca güldüm kendime
Sonra ustaya sordum müzik geliyo dimi diye dedi ki "yaslındaböylemüzikbaşağrıtmayomu"
bende hım dedim balkona çıktım vebir iki şarkı dinledim


Pleysıteyşınıolmanın dayanılmaz hafifliğine sahip olan tv başındaki inassn çoştukça coştu. Aferim ona almışsın o kadar coşmak en büyük hakkın! Yanlız bi dahakine balkon kapısını ardına kadar açıp normalde Metal dinlemeyen 50 küsür yaşında ve haliyle kapıyı pencereyi açan parke ustasının başını ağrıtmamış benim de adama "oha siz de mi Alice Cooper dinliyosunuz" dememe engel olursan çok minnettar olurum sana

Valla bak..
(ama muftaktan böyle... yani.. bilmem anlatabildimmi yaşadığım şoku..)

2 yorum:

Kolombus dedi ki...

Bana da alırsan bir GH seti, balkondan dinlemek zorunda kalmazsın o bütüün güzel şarkıları Fermiyum-chan.

Fermium dedi ki...

Kolombuuuuus!!!
söz piyangodan para çıkarsa(oynamıyom gerçi) sana en gıcırından bi GH seti (hemi de gitarı slash gitarı var öyle siyah yıldırım gibin ehehe...
alsam mı ben acaba

Judejude bana pc versiyonu tekrar ver olur muuu möç(anladın sen)