27 Ağustos 2008 Çarşamba

Return of the Jedi

N'aber be okurcan?

Ben The Dark Knight a gittim.Dibim düştü ki Betmen mi ıyk öğğ falan diyordum.Ağzımın payını aldım.Acaipti.Oha lan süper filmdi.Çok güzeldiiieeE!!...

Yarın büyük ihtimalle Ella ile randevum var.Güzel giderse tanıştırırım sizi de eheh...

Kek mi yapılacakmış?!Cake is a lie!(yedim ben onu)Hair izleriz hem gene?

Saçımı kesicem.Hem okul açılıyor günlük!BöhüeeaaĞĞ!!

Bi' süre ortalıkta olmayıp gizemsel olacaktım da sıkıldım.

Kendine iyi bak okur.Öptüm pembe yanaklardan.

3 yorum:

Fermium dedi ki...

Ella geliyooooooooo..

Adsız dedi ki...

şimdiik sevgili yazarcan bu nası bi laubaaililiktir nası bi vurdumduymazlıktır ne demek okurcan bu karşındakini küçük görmek falandır filandır olmaması gerekir bu tür hitaplardan olsa gerek anketinize oy kullananların sayısı an iitibariyle "SADECE" 12 ki bu kerizlerden biride benim muhtemelen diğerlerde siz ayrıca öpme milleti kardeşim PİS SAPIK!! pörsınıl sipeysimiz var bi kerem herkeZin İT!

Mahavishnu dedi ki...

peki barış uzer.Yanındaydımd a yazılırken^^.

12 de iyiymiş gene.ben 2 kez oy kullandım itiraf ediyorum(1 isimsiz 1 maha olarak.Kendimi suçlu hissediyorum.

Ayrıca arkadaşının yanında sapıtan adam olarak tüm editör karizmamı yedim değil mi?(editör?!)