17 Ağustos 2008 Pazar

Neden "Ortadan Sıkılan Diş Macunu" ?

Şimdi efenim..
Sizin de algılayabilmiş olduğunuz üzere naçizane blog'umuzun adı Ortadan Sıkılan Diş Macunu. Ama neden?

Hemen anlatayım.
Msn'de bu blog'un adı nolsun gibi gayet tahmin edilebilir bir diyalog geçmekte. Bendeniz de "Ortadan Sıkılan Diş Macunu" dedim, kabul ettiler, ne mutlu.

Ama ben neden öyle dedim?

Hemen anlatayım.
Bu sabah en güzel, en rahatsal kotumu giymiş evden çıkmaya hazır haldeydim. Sonra annem içeriden bağırdı:
-Angieeee! [Tabii Mick Jagger olsa daha güzel ve melodik derdi de neyse artık (bkz. Mick Jagger'ın anne olması) ]
-Hııı?
-Diş macununu bi daha ortadan sıktığını görmicem!


İşte böyle sevgili okurlar. Çok süpersonik bi hikaye anlatıcam sandınız dimi? I-ıh. Böyle işte.

Ama öyle demeyin aslında.. Adımız tırt değil hani.... Belki de tırttır. Sizin takdirinize kalmış.

Görüşürüz sevgili okur, sevdim ben seni...

(tırt demeyin ama olur mu? ben buldum yani..)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ersinnnnn
ersinnnnn
ersinnnn
(yazıdan çıkan dumanlar
ersinnnn
ersinnnn

angie dedi ki...

benden çıkan dumanlar:

ersiiin
ersiin
ersiiin

(seviyorum ama napıyım..)

Adsız dedi ki...

dert etmeyiniz efenim uyumadan önce 2 fırat bi umut sarıkaya okuyunuz geçer

yada what the hell geçmiyiversin nolcek

angie dedi ki...

fırat okumayayım bence:)

isimsiz dedi ki:
ya ne güzel yazmışınız..
angie dedi ki:
en birinci beniieeem!

yada

isimsiz dedi ki:
bence yazınız iğrenç olmuş..
angie dedi ki:
yek yeaa!

Adsız dedi ki...

tamam peki haklısınız efenim sonsuz saygı
force falan
may (ses bit!)

Bir küçücük osmancık dedi ki...

tırt.