17 Ağustos 2008 Pazar

Başlarken


"Lütfen! Lütfen bir şans daha ver bana!Eskisi gibi olacak söz veriyorum! " dedi genç adam.

Genç kadın kararsızdı.Tok bir ifade ile "Hayır sen o şansı çoktan kaçırdın "dedi.Adam ağlamaklı bir şekilde devam ediyordu:

-Lütfen! Düzeltebilirim herşeyi! Bir şans ver bana! İnansan da inanmasan da bu sefer söz veriyorum sadık kalacağım.

Bu sırada arkadaşları girdi aralarına.Şarşırmıştı:

-Ya n'apıyosunuz siz altı üstü bir blog?!

Genç kız ve genç adam arkadaşlarına baktılar.Sadece bir blog değildi.


Ufak piyesimizden anladığınız üzere(anladınız dimi?)tekrar bir blog açmaya karar verdik.
Sevili arkadaşlarım daha önceki üşengeç ve umursamaz tavırlarım yüzünden pek güvenmediler bana;ama olsun.Genç adam söz verdi mi tutar.Sadık olacak bundan sonra.

Cici cici yazılarla burada olacağız(umarım).Yazılacak çok satır var.Ve çok tembel yazar...(joker repliklerini "why so serious" dan ibaret sananlar,nasılsınız?)

Seviler efendim.
Farewell...

Hiç yorum yok: