3 Kasım 2008 Pazartesi

İptal: CHUCK BERRY.


Bugün okulda dolaşan spekülasyonlara, "Abi konser iptalmiş"lere kulak tıkayıp "Olur mu olum öyle şey"lerle yandaş oldum. Sonuç, hüsran verici.

Eve geldiğimde yaptığım ilk iş (kendime besin maddesi temin etmem dışında) Biletix'i aramak oldu. Uzuuun bir bekleme süresinden sonra call-center'dan birilerine bağladılar beni.

Diyalog şöyle:
-Chuck Berry konseriyle ilgili bilgi almak istiyodum?
-Konser iptal oldu hanfendi.
-Neden olduğu hakkında bi fikriniz var mı?
-Organizatör ve sanatçı arasındaki anlaşmazlık. Bilet parası iade edilicek ama..
-Teşekkürler, iyi günler.


Bu kadar.

Ne demek "organizatörle sanatçı arasında anlaşmazlık"?!
Şöyle çevirebilir miyiz bu cümleyi:

-Evet hanfendi, konser iptal oldu; çünkü şerefsiz organizatörler GS-FB derbisine olan yoğun ilgi nedeniyle Chuck Berry konserine bir sürü insanın gelmeyeceğini düşündüler. Bunu sanatçıya açıkladıklarında ve konser tarihinin değiştirilmesi yönünde talepte bulunduklarında, doğal ve haklı olarak, sanatçı bunu istemedi. Ve sonuç olarak konser iptal oldu.

Chuck Berry gibi bi adamın konser programı aylar öncesinden bellidir, kolay kolay değişmez. Hele son anda hiç değişmez. Türkiye'yle ilgili nasıl bir sorun doğdu bilmiyorum (sadece maçla ilgili olduğu yorumunda bulunabiliyorum) ama yapılan büyük bir haksızlık. Ağustos'tan beri bu konseri bekleyen ben ve daha bi sürü insanın nasıl hayalkırıklığına uğradığını düşünüyorum.
Yapılmaması gereken bi hareketti.

Zaten sorun sanatçı diil de organizatör kaynaklıysa, bundan sonra biz ülkemizde sağlam konser biraz ZOR görürürüz.

Gönderen : BILETIX
Alıcı: Kolombus
İleti: CHUCK BERRY konseri etkinlik organizatörü tarafından IPTAL edilmiştir. Biletinizi teslim aldıysanız satış noktasına iade ediniz.

6 yorum:

Fermium dedi ki...

gitçem ben
(en yakın zamanda bi bilet edinip)

Kolombus dedi ki...

ben de gitçem

(fermiyum a bilet için tedarikçi arar)

angie dedi ki...

ben de gitçektim.
biletim de vardıydı.
öf pöf.

Çiçek Dürbünü dedi ki...

"Ben dediydim"
=)
(Yorumsa yorum =D)

Fermium dedi ki...

ama ama ama...

angie dedi ki...

bi kere, konser iptal olcak diyenlerin hepsi chuck berry'nin öleceğini söylüyolardı.

adam ölmedi, organizatörler gıcıklık yaptı.

arvi kıliyır?