13 Kasım 2008 Perşembe

Onun bir hayatı yok..

Evet, sevgili okuyucularım, ve sevgili yazar arkadaşlarım. Bugün bildiğiniz gibi 13 Kasım 2008. Hayır, bugünü önemli kılan doğum günüme 2 gün kalmış olması veya uğursuz gün olması değil. Bugün 1.5 senedir beklediğim bir şey oldu. 2 ay öncesinden belliydi aslında bugüne vuracağı. Ama böyle olacağını bilemezdim, tahmin edemezdim. Eminim hepiniz anladınız neyden bahsettiğimi. Büyük ihtimal pek yazı yazamayacağım blog'a, msn'den yazdıklarınıza da cevap veremeyeceğim. Ama beni hatırlayın. Beni unutmayın.

Hala neyden bahsettiğimi anlamadıysanız, girin bir ekşi sözlük karıştırın. 13 kasımda ne olmuş araştırın. Ha, yazdığım anda okuyacak kadar şanslı iseniz, bu akşam ana haber bültenlerini seyredin efenim..

5 yorum:

angie dedi ki...

allah belanı versin kolombus.
valla başka bişey demiyom.

(oyunmuş be. gerilim yaptırdı o kadar...)

Mahavishnu dedi ki...

oyun değil o! Wrath of The Lich King!!!!!

(kolombusa özel:warcraft sux:D)

angie dedi ki...

*pisbakışpisbakış*

Kolombus dedi ki...

mahavishnu'ya özel : you suck life sux blog sux school sux anime sux pc sux tv sux tool suxxxxxxx

*kolombus'un kafası klavyede, uyuyakalır*

Mahavishnu dedi ki...

Abi Oyungezer gördüm sabah haberlerinde.Dubek ve Damlayı falan ehehe...