23 Kasım 2009 Pazartesi

span satellite

1..2 sesim geliyo..

ne kadar soz verse de mahavishnu'nun bu blogu kendi devam ettirebilicegi konusunda kendisini kandirmasinin bile yeterli olmadigini farkeden mantikli okur ve yazarlarimiz var..

iste o yuzden meraba
ve fontumu degistiricem rengim ayni
yarismaci arkadaslara basarilar diliyorum adresim: destin florida.
bos zamanimda yaptiklarim: bos durmamaya calismak

hala klavyelere alisabilmis degilim
ve angie'ye hosgeldin diyorum

okulum bi hafta tatil 1000+ kelime kumari savunan argumentative paper yazicam.
yardim edebilicek fikirler super olabilir

just saying..

tamam bu biraz garip olmaya basladi
herkese bay... (simdilik)



*buraya kadar okuduysan akok selam naber?

3 yorum:

Adsız Akok dedi ki...

ohh!
sonunda bloga tekrar hareket gelicek
bu barıştan bişiy olucağı yoktu.
Yaşasın Fermium! Yaşasın Angie!

Ben çok iyiyim sen nasılsın Fermium?

shine dedi ki...

kumar!! hımm...

siddharta adlı güzide kitabımızda kendini/hayatın anlamını bulma çabası içinde olan karakterimiz siddharta yaşamının bi bölümünde gaflete düşüp kendini kumara verir. sonradan ne kadar sıradanlaştını, ne iğrenç bir insana dönüştüünü farkedip şatafatlı yaşamını terkeder ve yine beş parasız yollara düşer, yaşamın anlamını arar nirvanaya ulaşmak ister..

böle bi etkisi olabilir mesela kumarın. bi anlamda insanın kendini bulmasını sağlayabilir.

eğer bu örnekten yola çıkıp essay yazmaya kalkçak olursan, biraz kasabilir belki fermicim ama biraz daha supportla (başka kitaplar, başka filmler, başka insanlar vb..)deişik bi bakış açısı yaratabilirsin.

çok konuştum. tamam sustum. lazım olursam buralardayım. (malum biz de tatiliz:p) hehehe.

Fermium dedi ki...

başlıycam argumentative e çok kararlıyım şu an.



ödev mödev idare ediyoruz işte