25 Kasım 2009 Çarşamba

can't stand under my umbrella by caglabuyukkoc


- ben bugün kurabiye yaptım fena da olmadı ama şekerpare'de istediğim/aradığım ağızda dağılma hedesini genelde kurabiyede aramadığımdan ben pek beyenmedim yani..

-the unit tam jude a göre jason bourne hastasıysanız tam size göre de olur (bourne u yanlış yazmış olabilirim ama pişman değilim)

- büyüyünce ne olucam annee?! Herkes napıcağını biliyo şimdi osmancık büyüyünce dişçi olucak hatta orda marshmellow lar falan olucak. ama ben bilmiyorum. sayısalla alakalı olduğunu biliyorum ama. Ama ofis işi olmıycak ama onu biliyorum sabah 8 akşam 5 olmasın yani. Ne olsam bilemiyorum. Bide otobüs şöförü olmıycam. çocuk çok sevmem bide.

- mesela en sevdiğim cips olayı sour cream and onion dur..

- yetenek yarışmaları...

-angie'nin aksine fiziği severim. biyolojide severim ve kimyayı da. hayır neyim var bilmiyorum eşit ağırlıkçılar ve sözelciler.. cıkcıkcık

- aramızda kasetleri cd ye çevirmeyi bilen biri varmı? Düğün kasetleri falan gibi filmlerdekilerden değil. şarkı kaydeden hani walkman in içine konulanlardan çünkü eğer bulursam türkiyedeki kaset koleksyonum yanımda olur ve gerçek anlamda queen in bütün albümleri yanımda olur.
evet bunu biliyomuydunuz? plak, kaset, cd, mp3 toplamında queen in BÜTÜN albümleri var. onlar güzel.

- Facts: sarmaşıkları hiç sevmedim.
cuma günü 4.30 da kalkıcam.
çift taraflı bantları masama yapıştırıp sökmeyi çok severim.
bazı çeşit yünlere, çimene alerjim var, derim de domates suyu sevmiyo.
twilight izlemiycem.

- neden sims oynamıyorum?:
4. ya da 5. sınıfta servisimden bi kız bana yılbaşı çekilişinde aldığı hediyeyi vermişti. ben kıza çıkmamıştım. biri kıza kopya sims almıştı onda olduğu için bana verdi önünde oturuyodum çünkü. neyse.. sonra makin' magic diye bi expansion pack elime geçti onu falan yüzledim. Aurora diye mavi saçlı bi kız yaptım. ama böyle machanical, cooking, bilmemne hepsini okumuştu. büyüde falan çok iyidi. önce çok mükemmel bi evi vardı sonra diğer evrende ev aldık. ve yanına taşınan salak erkek arkadaşı evi kızla birlikte yaktı. (biliyomusunuz düz sims te insan ilişkisi fazla kolay 3 konuşma sonunda opşüyülar ve bebekleri oluyo ve adam yanınıza taşınıp karısını ve kızını yakıyo sonra yemek yemiyip ölüyo)(bunun parantez içinde olmaması gerekirdi ama neyse..) sims 3 çok pahalı.. sims 4 çıktığında sims 3 alıp oynarım belki.
niye bundan bahsettim bilmiyorum.

- ödevim olmadığı zaman ders çalışamadığımı biliyormuydunuz.. ama aslında çalışmam lazım olunca sorunu anlıyıp bişey yapamıycak kadar üşengeç olduğumu yada.

- thanksgiving geliyo ve hindi yiycez ve evet "hahah turkey girl" esprisi yapıldı.

- bu saçma alpay erdemvari yazı biterken buraya kadar okuyanlara teşekkür ediyorum
amma yazı be..

2 yorum:

ç. dedi ki...

ben bu yorumu yazarken bir sims 3'n var. fotoğrafı kullanman küçüktür üç ben, teşekkürler pal. çok mutlu oluyorum birileri çektiğim fotoğrafları blogunda kullanınca. kasetleri cd'ye çevirmeyi bilen kişi babam, ona soracağım bu akşam. mektubunu da jude yollayacak. ben de twilight izlemiycem. bi de şu son 4 5 gündür seninle konuşmayı özledim. that's all folks.

Fermium dedi ki...

you got mail




diye bi film vardı bilir misin
meg ryan the romantik komedinin kraliçesine yazık ettiler.

6 parça ekran (ben daha kullanırım resimleri o zaman)