1 Kasım 2009 Pazar

Ayıptır

Ne kadar çirkefler görüyorsunuz değil mi okurcanlar.Konıyorum ikisini de.

AMA...

Ben bu bloga gönül vermişim arkadaş! Okurcanlarımı, çatalkaralarımı, pıtırcıklarımı, zürafalarımı(!) yazısız bırakmamak adına, Fermium ve Angie'den "Blog Platformunda" özür diliyorum.

Kendileri ile sanal olmayan platformda birlikteliğimiz ne durumda olur bilmem tabii... :))

Ve hayır, bu özrün sevgili Angie'nin Interrail sırasında yapması muhtemel o adice olayı tehdit olarak kullanma ihtimali ile uzaktan yakından alakası yok.

Ya da Fermium'un bana Working Class Hero tişörtü getirmesi ile.Sahi nerde hala o tişört?! Cık cık cık.

4 yorum:

Fermium dedi ki...

demek sadece blog platformunda ozur diliyosun...

you are so not deserving any tshirts

Mahavishnu dedi ki...

Yaaa...

angie dedi ki...

benden telefonda özür diledi.
ama yani tehdit etmemden korkuyo ondan.

yoksa maşviş yani..

aslında bi daha düşündüm de

bence biraz burnu sürtülsün.

boykot goes on.

shine dedi ki...

aranıza gircem biraz ama meraktan soruorm:



interrail tehditi yapılırken bende vardım dimi?