21 Ocak 2009 Çarşamba

Okurcan? O da kim??

Yazıları okuyorum arada burdaki. Benle ilgili bişeyler yazıyolar bazen beni unutmuyolar arkadaşlar sağolsunlar. Diğer yazılar da güzel hatta nerdeyse herşey güzel burda iyi bişey bu tabi sırıtmama sebep oluyor -> =)
Ama... (hakkımda ortaya atılan asılsız iddialara girmicem) (aa havayi fişek neyse çok dandikler öhömm...)
Burda canımı sıkan bi olay daha doğrusu bi kavram var, başlıktan da belli olacağı gibi "Okurcan" kavramı beni rahatsız ediyo...
Kim bu okurcan sorusu kafamı kurcalıyo ister istemez...
Buyrun burayada yaziyim herkesin kafasını kurcalasın (ki zaten kurcalıyodur bence)
KİM BU OKURCAN
WHO IS THIS OKURCAN
QUI EST CE OKURCAN
WER IST DIESER OKURCAN (ja ich bin şayze)
kurcaladı dimi??
Aslında bu yazı yapıcı bi eleştiri niteliğinde de olabilir biraz zorlarsan
Burdan sevgili "Okurcan"larımıza seslenmen istiyorum gösterin kaç kişi olduğunuzu pasif değil aktif okurcan olun benim gibi olmayın mahavisu fermiyum angie gibi falan olun konuşun tartışın hoplayın zıplayın dans edin (gerçi bunun pek bi yararı olmaz bize ama) napın edin ama varlığınızı gösterin. Yoksa benim gibi sizlerin hayali kahramanlar olduğunuzu düşünen yazar sayımız çoğalcak ki bu da istemediğimiz (istemediğiniz) bişey dimi??
Haydi gösterin kaç kişi olduğunuzu ama bizkackisiyiz.com'a girerek değil olduğunuz yerde bu yazıya veya tercihen daha anlamlı olan bi yazıya yorum yazın bişeyler yapın gösterin kaç kişi olduğunuzu!!!!

SEVGİLER SAYGILAR...

6 yorum:

PJ dedi ki...

okurcanlar kendini diğer yazılara yaptığı yorumlarla belli etmişti aslında lütfen biraz daha blgi edinin şikayet etmeden önce :P

Fermium dedi ki...

nihayet tam da osmancığımız bişeyler yazmışkene; okurcanlar evet tabiki seviyoz sizi
ama tepki verin evet

(pj seni şansölye ilan ediyorum)

angie dedi ki...

veee osmancık'ın blog'la herangi bir alakası olmadığının bir kanıtı daha!! :D

pj en aktif okurcanımız olarak gözünden kaçtıysa....
vay halimize.

Mahavishnu dedi ki...

doğruya doğru ama tek okurcan Pj i biliyorum ben de:)


yatağın altında kıyıda köşede unutulmuş dip not:Osmancık havai fişek gördüğüne göre eziyet içinde, içine insan istiflenmiş bi minibüsle hayatımın en zorlu yolculuğunu yaşarkez yazmış bu yazıyı.ÇAy yumuşak koltuk falan.

Ha ben bunu tarihe bakıp düşünemez miydim?Düşünemezdim.Çünkü ben bugün ayın kaçı olduğunu bilmeyen adamım.Ve hayır bilgisayardaki tarih şeysine bakmayı akıl edemezdim.

Batticon dedi ki...

bu yazıda google translate kullanılmış(ja ich bin auch şayze)
notcan:biri beni bloğa alsın

Bir küçücük osmancık dedi ki...

pj senden gerçekten özür diliyorum senin gibi "okurcan(lar)" görmek güzel şey tabii
ama sayılarının artmasını istiyoruz
ayrıca benden daha aktif okduğun gerçeği de sanıyorum inkar edilemez :D
yazarlarımızı bundan sonra okurcan yerine PJ yazmaya davet ediyorum...