26 Ocak 2009 Pazartesi

Ben Geldimm......

Selam ey blog ahalisi...
İlk olarak yazı rengimi bilmediğim için sorunlar yaşıyorum ama zamanla bu sorunlar çözülecek sanırım(umarım:D).Öncelikle şimdiden blog ahalisinden özür dilemek istiyorum yazacağım yazlılardan dolayı(except Bir Küçücük Osmancık).

Bloğunuzdan aldığım ilk izlenime dayanarak söyleyebilirim ki bloğunuzda bir çatışma var gibi.Yukarıda bahsi geçen arkadaş(bkz:artistik kalıp kullandığını sanmak) 'okurcan' gibi kelimeleri reddederken diğer boş olmayan insanlar bu kelimeleri çok fazla kullanıyorlar.(Dinle PJ-okurcan:newborn-muse)
Şimdilik bu kadar gibi sanırım galiba büyük olasılıkla.

Saygı ve
Sevgi çerçevesinde yaşamanız dileği ile,

dipnot(böyleydi dimi?):gerçekten diş macununu ortadan sıkıyo olamazsınız...


3 yorum:

angie dedi ki...

yorum yazmayan okurcanlarımız olduğunu yinelemek isterim!!

o diil de, ben hakkaten ortadan sıkıyorum diş macununu sonra annem kızıyo "bu evde bi sen mi kullanıyosun bunu!?" diyo, sinirleniyo felan..

Bir küçücük osmancık dedi ki...

buram buram bir küçücük osmancık üslubu kokan bi yazı (renkteki benzerlik de cabası)

Bir küçücük osmancık dedi ki...

hadi artık şu anketi değiştirelim değişiklik iyidir
(Change ain't good, Léon — you know?)
(change is good friends - you know?)