17 Ocak 2009 Cumartesi

bir küçücük osmancık'ın Gerçek Yüzü



bir küçücük osmancık: (aa kim üşenmiyip bana sizin bıloğa yazı yazmam için gerekenleri yapar? bknz: yüzsüzlük)
Angie: BEEEEEEEENN!
Angie: ama yazıcan?
Fermium: yaz valla
bir küçücük osmancık: hee yazmıızam size iş çıksın die istiorm manyaım ben

Efendiiiim.. Az önce okuduğunuz sözler bir emesen konuşmasından alınmıştır, tarihlerimiz 26 Ağustos'u göstermektedir.
Parçanın ana düşüncesi ise, kendisinin de belirttiği gibi, bir küçücük osmancık'ın manyak olduğudur.
Saygılar efendim.

7 yorum:

Fermium dedi ki...

maynak. maynak.

ama yardımsever şimdi agugugubuududu..

sömestırda en fazla o yazıcak (mı acaba)

Bir küçücük osmancık dedi ki...

yalaaan!!!
böyle bi konuşma yaşanmamıştır yaşanmayacaktır!!!
sayın (çok sayıda olduğu sanılan) okurlarımıza beni böyle yannış tanıtmanız affedilemez bi suçtur!!

angie dedi ki...

yanlış diil, word belgesi olarak bilgisayarımda yer alıyo kendisi.

hahaha got you bir küçücük osmancık.

angie dedi ki...

bu arada o "dındındındın" var mısın yok musun müziğidir, bilginize.

Fermium dedi ki...

ahaha sayın okurcan anlaşılacağı gibi konferans halindeki bir konuşmaydı bende vardım ve hatırlıyorum

yani big sister got you osmancıks!

Bir küçücük osmancık dedi ki...

kanıt istiyoruum böyle atıp tutmakla olmaz...
bide lütfen çok rica ediyorum bir "okurcan" burda kendini belli edebilir mi acep bişeyler yazsın yani hayali olmaktan çıksın artık bu arkadaşlar!!!

Bir küçücük osmancık dedi ki...

DındınDındııın... 500bin tl... aaaaaa....