27 Ocak 2009 Salı

O Diil De Twilight İyiymiş...

Ben,Bir küçücük Osmancık ve başka bir şahıs(Bkz:isim vermemek,Ergenekondan korkmak) Twilight adlı romantik aksiyon filmine gittik.
Film Stephenie Meyer'in Alacakaranlık adlı romanını konu almış.Edward Cullen Forks lisesinin en karizmatik öğrencisidir ve bir vampirdir.Isabella Swan ise Forksta emniyet müdürü olan babasının yanına gelmiştir ve o da Forks lisesine başlar.Biyoloji sınıfında Edward'ın yanına oturur ve onunla konuşmaya çalışır ama havanın güneşli olması Edward'ın sinirlerini hoplatır ve dersi terkeder.Gelecek hafta Edward okula gelmez.Geldiği ilk gün gene biyoloji dersi vardır ve bu sefer Edward Bella ile konuşmaya çalışır ve ikisi tanışırlar.
Gerisini anlatırsam filme gitmenize gerek kalmıcak o yüzden anlatmıyorum.
Not:Beyzbol sahnesine Supermassive Blackhole'dan daha iyi bir müzik yakışamazdı.

Üç şeyden kesinlikle emindim.Birincisi,Edward kesinlikle bir vampirdi.İkincisi,onun ne kadar güçlü olduğunu bilmediğim bu vampir yanı benim kanıma susamıştı.Üçüncüsü,ona koşulsuz ve geri dönülemez biçimde aşıktım!

8 yorum:

Mahavishnu dedi ki...

Baticon Edwırda aşıkmış O.o.

angie dedi ki...

eyvah :D

o diil de, batticon'dan daha detaylı bi inceleme beklerdim..
sevgili çaylağımız, film incelemesi yaparkene böyle daha uzun yazarsan daha bi iyi olur hani.

mesela ben "o diil de twilight iyiymiş"den hiçbişi anlamadım yani.. neyini beğendin ki? ben hiç sevmedim mesela? bence saçmaydı? bence hiç gerçekçi diildi (evet bir vampir filmine göre bile) bence aptal bir aşk konu edilmişti ve bella'yı oynayan gerzek ot bakışlı kızın oyunculuğu korkunçtu!!

bunları yada bunlara olan yorumlarını yazsan daha güzel olurdu meselaa...

Batticon dedi ki...

pardon ama film incelemesi yapmadım ki sadece 'okurcan-PJ'i filme gitmeye teşvik ettim.

Bir küçücük osmancık dedi ki...

uuu angie bella'yı kıskanıyo o da edward'a aşık (kaşları indirip kaldıran adam)

Batticon dedi ki...

k5 deniyo o adama(tespit iyi)

angie dedi ki...

biiiir bella'yı kıskanmıyorum çünkü sevgilim vampir olsun fantazim yok.

ikiii illa birini kıskansam bella'yı diil johnny depp'in füüçır vayf'ını kıskanırım.

üüüüç twilight aşırı tırt bi filmdi; gerek efektleri, gerek oyunculuklarla aslında süper film çıkabilcek bir senaryoyu mahvetmişler yoksa kimseyi kıskandığım yok benim...

(ekstradan dört olsun: batticon harbi seviyo heralde edvırd'ı..)

Batticon dedi ki...

aşığım ben edwırd'a edward gelsede beni ısırsa diye bekliyorum
not:yok böyle bişi

PJ dedi ki...

sinema bölümü için beni alabilirsiniz... =D seve seve film eleştirisi yazarım...yazıyla daha doğrusu twilightla ilgili yoruma gelecek olursak tamamen angieye katılıyorum.öhömm!bi kere sahne geçişleri berbattı hitchcockun ''İp'' adlı filmini izleyin lütfen ve nasıl film çekilir öğrenin (twilightın yönetmenine olurda okursa=P)! sürekli makara değiştirmeyin kardeşim devamlılık bozuluyor sahneleri olabildiğince aza indirin nedir bu savurganlık...:D