21 Haziran 2011 Salı

listeler

Listeleri bazi durumlarda severim. Su an sevmiyorum. Zirt birt seyleri cantaya tikmak icin yapilan listeler 7 yasinda markette gorulen makyajli kiz cocugu kadar sevimsiz ve karaktersiz. Ella Fitzgerald, Dinah Washington ve adini hatirlayamadigim 2 tane daha cok guzel sesli siyahi bayan dinlemek istiyorum ama beynimdeki bulanti o kadar fazla ki adlarini hatirlama zahmetine girmiyorum. Cok buyuk suc esasen.. Hani o beyaz ve damlacikli gibi tavan delinenene kadar tavana gozlerimi dikmek istiyorum. Masamdaki tehditkar ojeye ve kokusuna lanet okuyorum. Ozur dilerim dontcopymystyle ama oje kokusu cirkin bisey. Ve fotoraf makinesi almakla bu kadar ince bagi olan bisey hafifce sinirime dokunuyo. Masama baksaniz komik; ojeyi gec, bant, kupa, wayfarer, TI(maxwell), highlighter, 3 tane silgi, bi paket seker, alakasiz insan fotoraflari. tepsi , 2 telefon, 2 silgi... ve saire

Ikizim varmis gibi davranmayi seviyorum sanki.

Yazin pazartesi sendromuna girmem ne alaka mesela.


YANGIN DEDEKTORLERININ PILI BITTI.

Hiç yorum yok: