21 Haziran 2011 Salı

esyalari toplamanin huzunlu katsayisi

Belki bu olayi biraz buyutuyorum, ama yaninizda istediginiz esyalari odanin ortasina yigip, yavas yavas yer kalan cantalara bolusturmek birazcik ic karartici. Ustelik dun aksam etrafta gezinen silgimi su an bulamiyorum. En sevdigim kupalardan uslu duranlari alip, Tamamlamaya firsat bulamadigim mektuplari evde birakiyorum. 6 hafta boyunca mektup yazamiycam buyuk ihtimalle bisey gelirse bana forward lanicak ama orda napicagimi bilmeden hic biseye soz vermek istemiyorum. Normalde 15 haftada alinicak iki dersi 6 haftada bitiricem ve ne kadar yogunlukta is yapicagimi bilememek beni deli ediyo. Artik panik degilim ama keske 1 hafta sonra ne yapicagimi bilseydim, kendimi ona gore hazirlasaydim.

Bu arada eger bakarlarsa angie ve jude a acik gondermemi asagidaki vintage posteriyle yapicam

Hiç yorum yok: