11 Haziran 2011 Cumartesi

it won't be long hohoho

Sevgili okur,

Herne kadar suan kismi yanlizliga kadeh kaldirsam da tanidigim nufusun %50 si 2 hafta icinde ozgurluge kavusucaklar. Ve belki/umarim artik sadece benim yazilarim yerine cesit eklenir? Ben de yine buralarda olurum ama iste universite filan artik bilmiyorum ne olucak. Bu gunler hic gelmezdi gibi hissediliyodu. Sulalenin en ufak kizi rutbesini simdilerde agulayan bi nesil e birakicagim gunu pek dusunmedim tabi. Buyuduk yahu, hatta su an adini arastirmaya usendigim bi robin williams filminde kalmisim gibi 70 yasinda universiteden mezun olmak olucak (normalden hizli yaslaniyo ortaokulda makyajsiz robin williams durumunda mesela 1 yasindayken 5 yasinda kivaminda vesaire) Ust katta yuksek sesle begenmedigim muzik dinleyenlere supurge sapiyla tavana vurma suretiyle susturmaya calisan sinir bozucu insan olabilirim. Ama hala haycan seklinde krakerleri yemem normal insanlardan uzun vakit aliyo cunku aa fil, aa kus, aa bocek oluyo iste. Bide son zamanlarda cok Kinks im geldi ona ne diycez.

Bi baska nokta gecenlerde cici insanlarla yaptigim sanal sohbetler capinda bisey farkina vardim. Gercek lise arkadasim yok benim, acikli biraz en fazla 3 tane gercek kendi lisemden kendi donemimden arkadas. Hani var ya bi yerden sonra kenetlenirsiniz, ayni seyleri dusunur, ayni seyleri dusunursunuz, yada how i met your mother in dedigi gibi yanlarinda lisede nasilsaniz o olursunuz. Bazilari liseden arkadas olsa bile orada degiller sadece arkadaslar iste. Anlatamadim bence, garip ama. Hazirlik atladim, okul degistirdim ve kendi kendime lise arkadasi olayini biraz elimine ettim bilmeden iste. Burda mahalle mektebi kivamli state/community college diye ileri matematik bilmemne diye ilk 2 sene egitim gorebilicegim ve ustune para vericekleri egitim kurumundan buyuk bi okula transfer edilmektense, aradaki kocaman para farkini vererek yatakhaneli, yemekhaneli kocaman bi okula gidiyorum. Yatakhane dedigimde nerdeyse kapidaki gorevlinin hesap sordugu bi yer degil, ortak odasi Hogwarts la yarisir 2 somine ve cay bahcesi kivamli bahcesiyle. odalarda buzdolabi, mikrodalga yeri filan var. Yemekhane dedigim de ruhsuz plastik tabaklara kepceyle konan bi cesit yemek degil, bi tren kompartimani alin 5 metre kadar uzatin, bufesel yemek adaciklari filan ekleyin. Son derece guzel. Parasini hakediyo orda degilim, sadece yine kici kirik bi tespitle bundan boyle kalp kirikliklari ve insanlardan uzak kalmak yuzunden simdilik minimum konum degistirme sonucuna gidiyorum. Ha yeni telefon/ve numarasi alip eski insanlara bu benim numaram filan demiycem mesela. O ayri. Konuyu amma dagittim.

Ana fikir: 1. Universiteye tasindigimdan 20li seylerden sonra daha az yazabilirim
2. Yeni telefon aldim.
3. Gidecegim okula bayiliyorum.

Bu kadar

2 yorum:

alice in prague dedi ki...

hangi okula başlıyosun?

Fermium dedi ki...

Florida State University boyle cici bisey