3 Haziran 2011 Cuma

dogru yer dogru zaman


Bugun biraz farkli biseyler dusunmek istiyorum, yanlis yerde yanlis zamanda olmaktan basliyip cok alakasiz yerlere gelicem. Az sonra..

Hep yanlis yerde yanlis zamanda olmaktan bahsedilir, keske daha cok dogru yerde dogru zamanda olmaktan bahsedilse. Mesela tanidigimiz guzelim insanlar, eger siz dogru yerde dogru zamanda olmasaydiniz hic bilemiyceginiz o guzelim insanlar. Hergun aldigimiz kararlarla bizi biz yapan bi yerlerde olusumuzla sekillenen bugun ve gelecek kavramlari. Her ne kadar bu kadar kompleks ve ucu olmaz bi sey hakkinda dusunmek istemesem de bunu pek fazla yapiyorum. Hemen ardindan su olmasaydi da bu olsaydi, dershanmi degistirmeseydim, lisede direk otobusle okula gitseydim, olasiliklar hic bitmiyo mesela. Yada okulumu bi sekilde cok sevseydim ve hic buraya gelmeseydim.
En basitinden yeni birinin yaptigi muzigi dinlemek, yirtik kagit parcasina yazilmis telefon numarasi bilr catallanan bi cok olasiligin bi kaci.. Tam olarak ne demek istedigimi bilmiyorum aslinda ama, bu seyler iyiki olmus ve sonuc olarak burdayiz iste.
Aya gidilmese ne olurdu onu da merak ederim, hos gidildi gidilmedi tartismalari filan hala cok alevli.

Baska bisey.. Hatta cok uzun zaman ince angie nin yazdigi biseye geri donmek biraz da. Iddia ediyorum kismisi.
Iddia ediyorum hickimse dogru durust kendisi degil. Evet degil cunku gunumuzde etkisi altinda kalinicak daha cok sey gorunuyor. Cogu teknolojinin marifeti. Filmler, diziler, kitaplar, idoller hep bizi ve istedigimiz insani degistirirken "kendi" olmak cok zorlasiyor iste. Bunu kendimden bile anliyorum cunku butun gun Futurama izlersem heryere "Good News Everyone!" diye giriyorum. Basta ne dedigimden cok uzaklastim ben. Neyse.

Sims kadar da dandik oyun yok. Evi insa edip icini yerlestirdikten sonra oynamak istemiyorum, portal acip sonsuz loop icinde dusesim geliyo. Bungee jumping e degil portal falling e guvenirim yani.

Cok guzel hersey. Lalalala lalalala laalalaaaalaa lalalalalaaa lalalalalaaa

Hiç yorum yok: