12 Mayıs 2010 Çarşamba

People Are Strange (well especially the ones who are prejudiced)

Jim Morrison'dan pek hazzetmememi bir kenara birakip tamamen objektif(yazarken zorlandim objective yaziyorum otomatik olarak)(ah mahmut!) olarak olaya yogunlastigim zaman Echo and the Bunnyman cover ini 5 kez dinlerken buluyorum.

Fermium: Jim Morrison seni sevmiyorum.
Jude: O sana bayiliyod(KUT)(kafayaodunlavurmaefekti)
Fermium: Ehm.. Jim Morrison seni pek sevmiyorum ama yine de sesin guzel sansasyonel, enteresan, ciliz ve 60 larin olaylarina uygunsun. sana 10 ustunden 7 veriyorum.

Hadi simdi Echo and the Bunnyman in people are strange ini dinleyelim.


Not: Buyukharfler konusunda bu kadar kararsiz olmamim yazinin akisini bozmasinda buyuk payi var. bu cumlede de virgul eksik ama hadi bakalim.

OZHAKIKINOT: yarin sinavim var AAAA!!!!

Hiç yorum yok: