1 Mayıs 2010 Cumartesi

inspiron

- eh nereye gidersek hayatimizi sinavlar belirliyor, evet. yarin sinav var youtube dan depresif olmayan bana biseyleri hatirlatmiycak nitelikte guzel sarki bulmakta zorlanirken bugun yarisini yanlis cozdugum quiz e mi yansam, baska bi dersin konusunu tamamen anlamama mi yansam, ayni sarkiyi 19851723562 kere dinleme istegi yavasca icimde dogarken uykumun gelmesine mi uzulsem, yoksa bunlari ayni anda yaparken burnumda tabak mi cevirmeye calissam. kucuk fermium hep ayni malesef, kendisinin sinavdan once hic calismama aliskanligi yine ve yeniden basrolde, omegle dan hic tanimadigi insanlara kendini farkli biri olarak tanitip fotoraf istenmesi uzerine sinirlenen ufak bir mahlukat yine. ayni zamanda yine muhendis olucagini soyledikten sonra toparliyamiyacagi uzun cumleler kurup bi muhendise gore edebiyata neden bu kadar kaymaya meyilli oldugunu sorgulamakta. kendinden 3. tekil sahis olarak bahsetmenin bir hastalik oldugu bilir kendine engel olamamakta.

- sizi gidi usengecler icin paragrafima ara verdikten sonra devam ediyorum.. yada etmiyorum dagilin lan! yarin sinavim var uhuhuuhuh.

komodor canavari

not:lovely bones diye kitap/filmi herkes beyendi burda. ben mi? ben sadece klasik okur oldum.

not2: yasasin titanyum makasim oldu (kalp,kalp,kalp)

2 yorum:

Çiçek Dürbünü dedi ki...

bu blogu senden başka umursayan yok, nolucak bu osdmnin hali be fermi?

Fermium dedi ki...

bilmiyorum.
ama elimden geleni yapip sonuna kadar savasicam HIAAAAGH!!

yaz gelse daha bi umursamaya baslarlar sanki?

mayisin 12 sine kadar da ben yokum. belki bisey falan. bi umut iste..