7 Mayıs 2010 Cuma

Haftanin Enteresan Anlari...

orjinal munch un fermium tarafindan editlenmis versiyonu. I love you scream the painting!


- Otobus'te gidiyoken Edith Piaf in padam padam i esliginde kafami sallayip hafifce agzimi oynatirken: "Bu otobuste kimsenin Edith Piaf tan haberi yok" diye dusunmem, bu dusuncenin simariklik, kendini beyenmislik yada "ben cok entellektuelimdir" soylemesiyle degil ama farkindalik oha siyla esdeger olmasi. (cumlelerde sorun yok dimi siradakine geciyorum)

- Tarih dersinde "Caitlyn Beatles ne bilmiyo" cumlesinden sonra yanimdaki oglanin "oha olmaz oyle sey esdegeri bisey soylemesi ve siniftaki kalan insanlarin "rockband'i de mi bilmiyosun" "tanrim(omaygash) nasi yasiyosun" demeleri. Kizin hamile bi sarisin olmasi.

- Elimi attigim yerden kucuk kare kumaslar cikmasi(odevimde kullandimama heryerden cikmamalari lazim)

- "Meet Harry. Harry is a turtle. His favorite thing is to wander around at the beach. But since there is an oil spill he can't do that! Help him"
Burada MUN culara selam yollayip durumu aktariyorum. Basitlestirirsek BP yarim milyon dolarlik bi tipayla denizdeki benzin deposunu tam kapatmadigindan oturdugum yere dogru gelen bilmemkac tonluk bi benzin yigini var. neyse ki daha oturdugum yere gelmedi. BP butun bu eyaletlere bi milyon dolardan fazla para vermis ki "affedilsinler" diye. pek gozum tutmadi BP adam ol da gel. Obama da "o BP nin sorunu biz napalim" gibi bisey demis. pek hos degil.

- I like it when the tea is done!

- AP Calculus sinavi multiple choice(MC) kolaymis ama free response questionlari(FRQ) pek kolay degilmis. AP US History kolay olur diyenler var hadi bakalim.

- Benim alicagim AP Language&Composition dan dun calisma olarak unlu bi ozlu soz aldim. bi cumledeki kelimelerin 5 tanesini bilmeden essay yazdim. gercek essay de boyle olmak istemiyorum lutfen mantikli seyler sorsunlar...

-Cayim bitti yarin test im var.
dolayisiyle ciao bella

Hiç yorum yok: