26 Aralık 2009 Cumartesi

isim filan??

kucuklugumden beri durmadan biseylere izim verirdim. mesela ekmek kizartma makinemizin adi osmandi(osmancik burayi okumadigi icin alinma problemi yok) gitarimin adi marty'ydi. her ne kadar siyah olsa da cantamin adi limonataydi. kalemlerime isim veririm hepsi ic govdelerinde yazar. kupalarim onemlidir benden baska biri bisey icicekse de kurallara gore icmek zorundadir. rastgele bi kupayi alip istediginizi iccemezsiniz. mesela.. st petersburg'dan gelen kupada sadece cay icerim. beyaz kulpsuz kupayi sadece portakal suyu yada su icerken kullanirim. onbinlerce yerinde kahve yazan kahvem sadece kahve icerken kullanilabilir.. daha devam etmek istemiyorum cunku aranizdan biri beni ruh ve sinir hastaliklari merkezine filan bildirirlerse elinize az koz vermis olmaliyim hiihii evet. pikabimi da ozlemisim yani bu kadar sayincca benjamin burayi okuyamazsin da umarim emin ellerde dinleniyosundur.
neyse ben saatim eugene'i kaybettikten sonra hic biseye isim bulamaz oldum. ustelik nerde kaybettigimi de hic bilmiyorum ve bu hic hos da degil ustelik o zamandan beri herangi bi seye de ad veremedim ve simdi yeni yila girerken kendime laptop aliyorum ve bana hediye olarak cillop gibi bi klassik gitar aliniyo..

AMA ADLARINI SEYEDEMIYORUM..
YARDIM EDIN>
Glgggpggaaaggggbgllglb (boguldum filan)


yorumlara yazin fikirlerinizi he mi oy oy oy yerim sizi

one down one to go..
bilgisayarim abigail oldu ama biz ona abbey diycez. (caydanliklari bana sectirseler onlarin da adlari olurdu aah ah)

gitarsa hala beklemede

5 yorum:

angie dedi ki...

ben de faber castell tombik kalemimin adını hurley koymuştum mesela.
bi de kuul siyah ince faber castell vardı, o da charlie'ydi.
sonra biri çaldı charlie'yi.
ve hatırladım,benim hurley'im bordoydu.
bak şimdi de bordo tombik kalem kullanıyorum.
hurley ehehe.

angie dedi ki...

bilgisayarın adı patrick olabilir bak.
ama deniz yıldızı olan yüzünden diil yani.

angie dedi ki...

abbey de güzel isim.
çaydanlık ismi ama daha çok.

Fermium dedi ki...

gitar naapsin marty den guzel bisey bulmam lazim.. cokacayip bi gitar bu

Mahavishnu dedi ki...

Marcus olsun mu gitar?