5 Aralık 2009 Cumartesi

batticona ve herkese açık mektup


deep purple by caglabuyukkoc
ehm.. (AT)


aslında her ne kadar led zeppelin sevsem de.. led zeppelin şarkıarının çoğunu sonuna kadar dinleyemememden bi konu açmak istedim..


robert plant in gerçekten iyi bi sesi olduğu gerçeğinde anlaşalım

jimmy page in de gerçekten iyi gitar çaldığı konusunda anlaşalım şarkıların bağzılarının bayaa iyi olduğu konusunda da anlaşalım evet


ama ben çoğu şarkıda çeşitli gitar sololarıyla doğal olarak öne çıkan page i attığı orgazmik çığlıklarla bastıran bi robert plant duymak istemiyorum.

sana soruyorum burdan robert plant hiç mi vicdanın sızlamıyo arkadaşının hakkını yerken..

canımı sıkıyosun robert plant.

bazen gereksiz oluyosun robert plant

yapma robert plant.

ne zaman çığlık attığın bi an olsa aklıma bi benim suratıma bi robert plant' e bakıp gülerek awkward turtle yapmaya başlıyan bi angie geliyo.


şimdi batticon dan yorumlarda değil yazılarda savunma yazmasını istiyorum.


ps: konuyla ilgili anlam ve önem taşıyan bu fotorafını bulabildim ancak.. robert plant bak deep purple daki roger clover ve steve morse kardeşler ne güzel anlaşıyolar kıskanmıyolar öne geçmiyolar evet gerçi ikisi de gitar çalıyo ama.. (AT) neyse..

4 yorum:

angie dedi ki...

oha yalnız bildiğin doğru.

ben de düşünüyodum led zeppelin'e bazen neden katlanamıyorum diye..

Fermium dedi ki...

batticon nolur su karismis kafalara bi yardim et.

dimi dimi...

Mahavishnu dedi ki...

Batikon Pılesibocu oldu.

Ona artık kimse yardım edemez...

Fermium dedi ki...

çüş
oha
yuh


lanet olsun pılesibo...