20 Aralık 2009 Pazar

ay lav çibaka. bi de evok.

Bu arada.
Bence zavallı Chewbacca tüm ömrünü Han Solo'nun gölgesinde geçirmese gayet popüler olabilirdi.
Chewbacca'da şey havası var hani popüler çocuğun yanında gezen az daha çirkin olan ama öbür çocuğun popülaritesinden faydalanan bi tip vardır ya. Onun gibi.
Yoksa yani Chewbacca dediğin belki Han Solo'dan daha yaman, ama kimse göremiyo.

Bence Star Wars'a devam filmi çekilicekse Chewbacca'yla çekilsin.

Öyle bişey olursa da HAYATTA dublajlı izlemem.

Düşünsene bütün film "AHJSHGEJAHA!? houaple! HIAAA!" diye diyaloglarla geçiyo, aşağıda altyazı falan var.
Eheheh.


Bi de bence altıncı filmi izleyip "Anne bana ewok aaaalll!!!" demiyen yoktur.
Bu kadar da iddialıyım.
Fermi dedi, ben de dedim, ordan biliyorum.

Ama mesela o parti sahnesine çok sevimliieee diyenler ve o ne be öyle ayıcıklar dansediyo diyenler de var.
Algı meselesi yani.

4 yorum:

Kolombus dedi ki...

ya şimdi HAN SOLO var bir yanda, öbür yanda da "hauraaağruğraarğ" chewbecca var. severim ederim ama düşünemiyorum.

ayrıca ewok'larda en başta tatlılar kanımca ama sonra kanım ısınmadı kendilerine. star wars'taki tüm hayvanlara kılım

Kolombus dedi ki...

insan olmayanlara daha doğrusu

Mahavishnu dedi ki...

twileklere de mi?

Ya zabraklar?

Yapma be kolombo :)

Kolombus dedi ki...

zabrakları da sevmiyorum, ama twilekler istisna olabilir bak.