8 Ocak 2011 Cumartesi

oha ocagin 7 si olmus!

Zamandan haberi filan olmiyan insan ben, simdi sizlere son gunlerimin bi ozetini gecip ustune caydan, tembellikten, koalalardan, iyi olmayan servis insanlarindan ve siyah ojeden bahsedicem..

Basliyoruz..

Okulun tekrar acilmasiyla kendimi gitmenin nasi oldugu biyerde buldum ve sasirtici ama gercek hala senioritis e yakalanmadim. (http://en.wikipedia.org/wiki/Senioritis) Hatta ne kadar okul kaldi diye sorup 5 ay cevabini almayi bekledikten sonra hadi yine iyisin diyecek olanlara simdiden 4 sene diyorum. Ne yaziktir ki bana bunu yapicak insanlarin cogu Turk, olsun ama dimi. Neyse..
Turkiye'den gelen yilligima yazi yaz valla birakmam olayina kendimce yazi yazip karsiladim bunu, sonra jude bensiz bahce isi mi yapiyosun.. pardon BENSIZ BAHCE ISI MI YAPIYOSUN dedi. Dolayisiyla artik bi isinlanma makinesine ihtiyacimiz olduguna karar verdim. Zira yeni evimin bahcesi olayindaki sadece 3 gunluk calismada ellerimi 5 kere, dizimi de 1 kere yaraladim. Ayrica sadece duvara renk beyenmek icin surdugum boyalari 10 dakika boyayla ugrasmama ragmen butun ellerime ve isin kotusu pantolonuma da bulastirdim. Yasasin fazlasiyla sakar ve dalgin olmak!! Hayir mi.. caniniz sagolsun.
Puzzle olayima geri dondum. Hatta eve default bi boya alicagimizi ve istedigim gibi cart yesil duvarlarim olmadigini ogrenince duvarlarimi puzzle dan ormeye karar verdim. Annem en son bitirdigim puzzledan 2 parcayi kaybettigi icin bu konudaki ugraslarima odami kimseye sokmayarak devam etmekteyim. Bunun yarattigi komplikasyonlar odamin adeta bir ayi inine donmesi oldu. Ama olsun henuz kagit copunun odanin bi kenarina yigilmasiyla olen kimse gormedim.
Dogumgunumde aldigim kamerayi geri iade ettim. Ama uu gelsin paralar degil, bak acikliyim; teknolojiyi kabul edip onunla arkadas olma yolunda 70 yaslarindaki bi babanneden pek farkim yok. Bilgisayar da interneti kullanabiliyorum, internet disinda oynamayi 3 haftada filan ogrendigim oyunlar var. Ustelik bazi oyunlarda dogal olarak kabiliyetsizim, misal snake. Evet su nokia telefonlardaki snake. Hatta yilbasinda yanlarindan gectigim yasitlarim sarhos ve yari ciplak sekillerde ya kendilerinden cok genc yada cok yasli tiplere asiliyolarken, ben kareli gomlegim ve onun ustunde el orgusu kazagimla yuruyodum. Ustelik kol ve yaka kisimlari duzgunce kivrilmisti. Yemn ederim ki icimde 50-70 yaslari arasi bi teyze var. O teyze yokken de 13 yasindaki bi kizin kimligine burunup olaganustu bol seyler giyiyorum, yeni yilda bol tisort almiycam, yeni kil kararim bu benim, hatta yeni yilda bol hicbisey almiycam. Hayir bi gun obezin teki olucagimdan o kadar mi eminim ki.. Cok konu disina ciktim bu konu burda kapansin.
Genel olarak istedigim seylerle ugrasiyorum yani iste mutluyum. Sabahin korunde uyaniyorum ama olsun, cukulata var, elma var, bisiklet var. Bu arada bisiklete ad koymadim, koysam mi diye dusunmuyo degilim ama garip olucak ne adi olursa olsun, bisiklete ad vermek icin kotu bi yastayim.. YASLANIYORUM... Diger konularla devam etmeliyim...

Cay cok cok guzel bisey, sabahin 5.26 sinda kalkip ancak cay ictikten sonra olley yeni bi gun yapabiliyorum, islerim daha guzel oluyo, beynim tikir tikir calisiyo. gunun birinde hava kosullari musait olmasa bile arkabahcemde cay yetistirip bu fikrime kufur edicegim gunler yakin. Ortaya cikis hikayesinden, kokusuna, cay bagimlisi insanlarindan, yemyesil bitki olmasina kadar hakkindaki hersey cok sevimli. seni seviyorum cay. angie ve bu paragrafi okuyup da gunde en az bi bardak cay lazim, olmadan nasi yasanir ki diyen herkes bu paragrafi anladilar ve hepsine kocaman sarildim.

Tembellik... Kis tatilinde misafir filan olmadigi zamanlar. Zaten butun gun pijamalarla kaldigimi soylemek gereksiz ama bugun eve girmiycem dedigim bi gun haric butun hafta evden cikmadim, hatta odami 1 saat kadar terkettim. Teknik olarak odamin cok bi cekiciligi yok ama beatles esliginde tavana bakmak, camdan disari bakmak kitapliga bakmak, youtube dan bi dolu film izlemek ve oyun oynamak disinda hicbisey HICBISEY yapmadigim gunler oldu. Hepimiz o gunleri cok seviyoruz dimi. Klon makinesi cikarsa okul zamaninda klonun uyumasini saglayip ders calisicak olsam bile o klonun tembellik hissini hissetmek isterim. Hemen koalalara geciyoruz. Etrafimdaki sirin insanlar beni bir koalaya benzetirler. Hayir uyusturucu yapraklar yemiyorum ama superman nasi supermanse benden de cok iyi koalagirl olabilir. Gercekten aptal aptal bakma konusunda kendimi biraz daha gelistirdikten sonra tek sorunum kopekdisinin kanitladigi kadariyla insanlarin otobur olmadigi. Dolayisiyla okaliptus yapragi yemek biraz yavan olabilir. Hatta ufak bi anektod... ilginizi ceksin diye caps lock kullanicak simdi.. YENI EVDEYKEN ODA SOYLE BUYUK MUTFAK NE GUZEL DERKEN BENIM ODAMA GIRDIK, BEN CLOSET E GIRDIM YERE UZANIP BAK NE GENIS DEDIM BABAMA. TAM SIGMIYORUM AMA DIZLERINI KARNINA CEKINCE COK RAHAT. BABAM DA SEN BURDA YASA BUNDAN SONRA O ZAMAN DEDI BENDE TAMAM DEDIM GULDU KAPIYI KAPATTI ICERDE KALDIM, USENDIGIMDEN KAPIYI ACMADIM, SONRA DA ICIM GECMIS. 30-40 DAKKA UYUMUSUM. GELDI KAPIYI ACTI 10 DAKKADIR SENI ARIYORUM CIDDIYE ALDIGINI DUSUNMEMISTIM DEDI BENDE CIDDIYE ALMADIM ZATEN UYUYAKALDIM DEDIM.
Bence cok sinir bozucuyum babannelere hikaye anlatir gibi yuksek sesli gibi ama o kadar uzun oldu ki 2-3 kisi okur anca bunu kalanlar birakir giderler. Neyse..

Istanbuldaykene servis arkadaslarim cok muhtesemlerdi. Bugun servise bindim yanindan gectigim sisman bi cocuk suna bak hep ayni montu giyiyo fakir mi ne dedi.. cok merak ediyorum hergun icin farkli mont giymek mi lazim yani, tuketim cilginliginin dibine mi vuralim.. hayret bisey sonra ben kabahat benim oluyo. baslarim sizin paraniza ama diyince suc hep bana kaliyo.

Siyah oje kizlarda bi isyan cesidi midir? Asiler ve rock yildizlarina ozel midir. Herseye muhalif oldugumu goren insanlardan birinin enteresan siyah ojeli degilsin demesi nedendir? Isyan etmek icin ille siyah oje mi gerekir? Siyaj ojeyi kim yaratti, hatta ojenin amaci ne? Aseton kokusunun keskin olma sebebi ojenin bi cesit yag bazli boya gibi davranmasi mi? Oje ve hayata dair bu gerzek sorulari kim cevaplar?

yoruldum valla, ne zaman okudugunuza gore degisebilen iyi .... dilekleri...

fermilab (L)(gidecegim okulun fizik laboratuarinin adi mesela)

1 yorum:

alice in prague dedi ki...

pis yankeeler
ayrıca evet günde en az bir bardak
bir de bol giyme çünkü insan kilo aldığını farkedemiyo :/
siyah oje çok itici