28 Ocak 2011 Cuma

itunes radio

karma sen ne deli seysin...
Evet kenardaki benim..
Evet kolyeli biri taniycak, evet atkiyi baska biri taniycak.
Gomlegi baska biri taniycak ve kazagi baska biri.
Butun o insanlari cok seviyorum.
Hayir herkesten biseyler toplayan manyagin teki degilim.

80lerim geldiginde actim itunes radio yu onlarca secenek var birine tikladim ve Stranglers dan Golden Brown basliyiverdi. Henuz izlememisler o ne demesinler, bu parca "snatch" te kullanildi. snatch cok guzel bi film. Jason Stratham, Brad Pitt, Benicio del Toro filan var, biliyosunuz iste. Ben o filmi hep boluk porcuk izlemistim. Gecen yaz ilk defa oturup izledim iste. Gecen yaz kendi evimde oldugumda yaptigim seyler yemek ye, film izle, uyu, dus al, kiyafet degistir ve alisverise gitmek oldu. Sanirim gecirdigim en guzel yazlardan biriydi. Pink Floyd un Summer 68 i var ya, ayni sey degil tabiki ama 2009 ve 2010 yazlarimi gercekten guzel gecirdim. Hatta buyuk ihtimalle babamin veya annemin isyerinde telefonlara bakmadigim eski okulumun verdigi kocaman odev paketlerini yapmadigim sinav sonrasi stresi yasamadigim 2 yazdi. Henuz ne kadar genciz.. Neyse o baska bi yaziya.. Yazdan bahsediyodum. Sarkiyi duyunca bir flashback; istanbul arkeoloji, vapur, tren, omlet konser, nutella, aylik akbil, sabahlari tost kokusu, salonun parkeleri, yagmurluk, waffle, puzzle, penguen ve uykusuz, filmler, muzikler, istiklal caddesinde bagirarak sarki soylemek, angie'yle metroda 20 dakika daha gormek icin istiklal caddesine gidip termos ve su alip kadikoye donmek, islak saclar, yirtik battaniyem, otobuste unutuldu diye ugrunda panik yapilan telefon, balkonlar, geleneksel tavana bakmaca, cekmeceler, kahveler, gezerken parcalanan ayakkabilar vesaire vesaire.. bu liste bitmez yani mumkun degil..


Iste bu bitmeyen listeli yazi guzel yapan ufacik bi sarkidan hayatimin en guzel yazlarindan birini yasamami hatirlamam bi an cok hos geldi.
Cuma toparlaniyorum, cumartesi 1. tur tasinmami yapicam. bi kac bavul ve bikac turla evi temizleyerek tasiniyorum. Gorevim parke ve supurgelikleri silmek ve istedigim seyleri duvara koymak icin duvarlari kartonla kaplamak.

Hiç yorum yok: