5 Mayıs 2011 Perşembe

floppies!!!


Eveeet meraba. bugun okula gittim ve "floppy" dedigimiz uste resmi olan arkadaslari aticaklarken oha durun ben bisey yaparim ki bunlarla diye firatlik yaptim dolayisiyla bi dolu ufaklik gelicek. duvarima yapistirmayi, kale yapmayi yada bardak altligi yapmayi dusunuyorum ama kitapligimin kenarlari cok kahverengi..

Okul bitsin de

Cantam da isyan ediyo zaten fermuari bozuldu hep...

Bitise 11 kaldi. Sinavlarim bitsin buraya bi vidyo koyucam. adimi okuyolar ve sahnenin bi ucundan digerine yuruyorum falan. nothing important.

PS: FLOPPY NIN TURKCESI NEYDI BE? KAHRETMESIN!!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

disket

Fermium dedi ki...

seni seviyorum adsiz! valla bak.

Adsız dedi ki...

yolunda koruyun 'em ... Temel bu tür yer alan bir çok olabilir son derece büyük bir iş ... Ben JUST Örneğin tamamlayabilirsiniz tüm zevk almak ne kadar sizi bilgilendirmek için mümkün değildir!