15 Mayıs 2011 Pazar

EHEM

Mezuniyet balosu denen sacma seyi daha guzel kilmak icin dj e twist and shout caldirdim. En cok angie, jude ve thegirlwithkaleidoscopeeyes bilir bunu, ben partilerde balolarda en bi dunyayi dar eden insanimdir.
Misal jude beni 8. sinifta tanidi dersanenin songuncilginlargibidansedelim partisinde bi ust katta kasetcalarimdan klasik muzik dinleyerek kitap okumustum.
Angie ve thegirlwithkaleidoscopeeyes[kesin yanlis yaziyorum da neyse] da ayni sene okul mezuniyetinde bilirler. Herkes cilginlar gibin eglenirken ben somurtup sarki guzel degil filan demistim. Norvece okulla gidildiginde Norvecliler de bizi diskoya goturduklerinde agatha christie nin on kucuk zencisini okuyodum mesela.
Ama bu sene ikibucukdakika kadar da olsa bi mezuniyet balosunda "kimse bakmiyomus gibi dansettim"


Beatles'a acik not: Sizi cok seviyorum yahu.

ayrica gay bar bile var sadece 60 lar, 70ler yada 80ler calan barlar da olsun bence. yani. biraz.

1 yorum:

Çiçek Dürbünü dedi ki...

doğru yazmışsın, nema problema.
(hep buradayım, en çok ve ilk okuyan olduğum konusunda iddialıyım.)