26 Ekim 2009 Pazartesi

Palau!

http://en.wikipedia.org/wiki/Palau

20,000 kişilik, 164 milyon dolar GSMH'lı (doğru mu şeyaptım acaba?) ufak bi ada ülkesi!
Turistten falan kazanıyolar zaten parayı.
Ama baya küçükler hani.
450 km2.
Ay ne şeker.

Palau'ya nerden geldin dersen, geçen sene Birleşmiş Milletler'de çalışmış bi kadın anlatmıştı. Demişti ki "İnsanlar BM'ye laf ediyolar ama herkesin söz hakkı olduğu tek yer orası. Palau gibi ülkeler ancak BM'de Amerika'yla aynı salonda toplanıp dertlerini konuşabiliyolar." Sonra ben Palau'yu anlamayınca açıklamıştı.

Bi de demişti ki "Palau gibi minnacık bi ülke şu anda küresel ısınma konusunda en çok konuşan ülke."
Benim hoşuma gitti, sizi bilmem.

2 yorum:

shine dedi ki...

pek alakası yok aslında ama aklıma geldi sen öle küçük, ada falan diince: micronations.

bir tanesi ve bence baya ilginci için: http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealand

area claimed: 550 m2

bu da şeker mi?

Fermium dedi ki...

BEN BUNU Bİ YERDEN HATIRLIYORUM

seviyorum seni angie insanı??

shine insanı ben mesela sealand şeyini çok beyendim okul gezisi düzenlensin oraya oha çok sevimli dabıl sevimli falan