6 Nisan 2011 Çarşamba

O DA BENI SEVIYOMUS!

Teen Trend Setters diye bi program var tamam mi. Okuma yazmasi sallantida olan ufakliklara yardim ediyosun gidiyosun okullarina birlikte kitap okuyosun. Kasim gibi basladik tamam mi. Ben ve daha onceki entrylerde jedi kiliginda gordugunuz kizil sacli arkadas son derece gecimsiz bi oglanla basetmeye ugrasiyoruz. Her deneme kotu sonuclar veriyo. "Seni sevmiyorum, yalanci, bombam olsa da hepinizi havaya ucursam" lar havada ucuyo. Esas ogretmen de pek kibar olmadigindan bu kizil sacli arkadas dersi derkediyo. Cocuk kaldi basima. Domates sevmem, yagmur sevmem, adam oldurelim, banane" ler duyuyorum her hafta. Ama kelime listeleri kitaplar gelip gelip gidiyo. Bugun naaptin, al bak boyama kitabi. filan diyorum biraz daha mantikli olsun. Yilbasi zamani gibi yine ilkokuldayim bi paragraf okuyan ufaklik bana donup su senin erkek arkadasin mi dedikten sonra kafasinin arkasinda saat olan bi sinif arkadasimi gosteriyo, biraz da bagirdigi icin duyuluyo filan bisey de diyemiyorum, nasi acikliycam "ben onun icin cok kizim. O da benim icin fazla homoseksuel" desem anlamiyan bakislarla ugrasicaz, cunku daha once asit yagmurunu anlattim olmadi. Hepinizi yiycek dinazorlar dediginde soylediginin gercek hayatta mumkun olmadigini cunku dinazorlarin buyuk ihtimalle kocaman bi goktasi yuzunden cok hizli kuresel mevsim degisikleriyle yemek bulamadiklarini soylemistim. olmamisti. Bugun son gunlerimizden biriydi ve anket doldurmalari gerekiyodu.. Ankette bana yardimci olan abla/abiyi seviyorum kisminda strongly agree yi isaretledi. Bide anladigini biliyorum tamam mi. Jude bisikletiyle gezerken ona saldirmayan kopek gibi bisey gibi bisey. ay tarif edemedim. hani bi cumleye baslarsiniz ve baska biri tamamlar ya cumlenizi aynen sizin istediginiz gibi oyle hissettim. AAA SEN BENI SEVIYOMUYDUUUN dedim. Ufaklik da sadece arkadasca dedi. Eee.. sey.. tuh ya dedim. Kafami kaldirdigimda 3-5 sinif arkadasim LOL teriminin hakkini veriyolardi. Bugun enteresan bi gundu.

Cagla'ya acik not: Hatirlarmisin bilmem 10. sinifta kalemkutumu gordugunde once beyenmistin ama icindeki koala ve dudak nemlendiricisini gorunce beyenmemistin. Artik gururle kalemkutumun icerigini bildiriyorum.

Silgi
Bordo Faber Castell 0.7 Grip 1347
Mavi tukenmez kalem
Siyah tukenmez kalem
Odunc vermelik normal tahta kalem
Sari Highlighter
AP Literature PowerPoint Notlari
6 adet Direnc (33 ohm dan-10 milyon ohm a kadar cesitli..)

Artik beni daha cok sev?

Okulumun bitmesine 32 gun kaldi. Surekli oley.

2 yorum:

alice in prague dedi ki...

bence o elemana "hadi öldürelim" demelisin. bakalım ne yapıcak? çok ciddiyim. bazen böyle çocuklara istediğini verince onu istemiyorlar.öyle bişey işte.yazıyı okuduktan sonra bende tam cümle kuramadım

Fermium dedi ki...

niye demedim yahu sahi demeliydim. bidaha da gitmiycem, program bitti. ayip olucak.