26 Mart 2011 Cumartesi

2011

2011 yili universite sinavlarina girise hazirlanan insanlar! OSDM basarilar diler.. Hatta bunu sonra okuyosunuzdur %30 unuz iyi gecmistir umarim..


Bu arada "nemlendirici" diye elime surdugum kremin icindekileri okudum bugun kazaara. Gozume carpanlardan secmeler:
Petrolatum
(bildigin nemlendiricinin icine petrol koymuslar?!@#)
Benzyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (o zaman ispirto surseydim elime?)
Dimethicone (sampuan in saci parlatmasinin, yemeklerin cabuk kuflenmesini engelleyen, lenslerde de kullanilan bisey)
Tocopheryl Acetate (cok guzel kanserojen)
Propylene Glycol (bagisiklik sisteminin kafasini karistirip, nefes darligi yaparmis)
Triethanolamine (dudak, goz ve bogaza ciddi hasar veriyo, alerjen, ve karacigerde filan birikiyo)
Disodium EDTA (norolojik hucrelere hasar verip kremi daha iyi emsin vucut diye porlari genisletiyo.

Assolist:

Diazonlidinyl Urea (cilde zararliymis bu!! cilt kreminin icinde ne isin var o zaman! ayrica urik asit yani cis lede yakin akrabala)

Made in China.

Formulated and Distributed by New York


Emperyalism.. Derhal odana, Cezalisin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

toksikolojinin ilk kuralı, wikipediadan yürütüyorum:
"All things are poison, and nothing is without poison; only the dose permits something not to be poisonous." demiş paracelsus (1493-1541) daha da karşı çıkan olmamış.

(üre kremde bakteri üremesinin engelliyor. petrolatum=vazelin.)

Fermium dedi ki...

valla ne olursa olsun adsizcigim. toksikolog degilim, ve ingredients de petrollu cisli seyler olan el kremini kullanmiycam. istedigi kadar bakteriyi onlesin. "yaranin ustune ise gecer" mantigi falan var ama bilmemne urea yi gordum mu aklima kazana iseyerek kikirdayan kisa boylu cinliler geliyo. kalsin ben almiyim.

damliya damliya gol olur un toksikolojicesi dose permitting something not to be poisonous yine de bana pek guven telkin etmedi. bebek kremi bulmak lazim. o kadar ufak insanlara o kadar gubik madde koymazlar.

bide neden icimde seni taniyomus gibi bi his var acaba? Buna ragmen neden adsizsin? Ama sinav sonrasi buraya bakan insan sayisi cok parabolik olmali. bilemedim. neyse adsiz tanismadiysak tanisiriz. umarim seviyosundur OSDM yi