14 Haziran 2010 Pazartesi
invisible horse
hard disk'imin adi ne olsun?
- Lorraine
- Louise
- Rae
- Evelyn
- Jo
- Angela
- Jean
- Alyse
- Kayla
- Denise
- Lydia
- Lane
- Lea
- Ann
(L li bi isim gibi geldi bana cunku)
poll yapmiyorum cunku bunlarin arasindan bile secemedim. bu cumaya kadar karar versem guzel olur simdi yani.
- Lorraine
- Louise
- Rae
- Evelyn
- Jo
- Angela
- Jean
- Alyse
- Kayla
- Denise
- Lydia
- Lane
- Lea
- Ann
(L li bi isim gibi geldi bana cunku)
poll yapmiyorum cunku bunlarin arasindan bile secemedim. bu cumaya kadar karar versem guzel olur simdi yani.
13 Haziran 2010 Pazar
VEEE... (d)inle cekirge
bir nostalji yaparak dinle cekirge serisine deginmek istiyorum.
Let's Dance - David Bowie
Colours - Donovan
Rock and Roll - Dio
Foolin' - Def Leppard
Follow Me Home - Dire Straits
Pennies From Heaven - Dave Brubeck
Let's Dance - David Bowie
Colours - Donovan
Rock and Roll - Dio
Foolin' - Def Leppard
Follow Me Home - Dire Straits
Pennies From Heaven - Dave Brubeck
11 Haziran 2010 Cuma
7 Haziran 2010 Pazartesi
çokfazletiform.
6 Haziran 2010 Pazar
4 Haziran 2010 Cuma
insanlik icin bit kadar, ama ingilizce kimya alanlar icin bi nebze buyuk gibi olan adim.
hey, insanlar! (kimya odevi icin 8. paragrafi okuyun.)(hatta numaralandiriyim)
1az once kocama ve bebek bezinden daha olaganustu olamiyan odevimi bitirdim. TUM kimya dersinin ozetini yapmakti nihai amac. ama bu odevin insanliga hizmet edip, 3 gun boyunca tukettigi vakit, nutella ve sutun bi ise yaramasini isterim.
2kendi kitabimdan yaptigim ozetin size ne faydasi olur bilmiyorum, ama odev konusundaki sitelere uye olsaydim, fermium goldmine adinda bi madalyon falan yollarlardi. okuldaki herkes mantikli davranip odevi kopya ceker, yorulunca birakir ya. bende olmuyo o. herseyi ben yapicam, detaylara inicem ve saire ve saire (bence vesaire boyle daha guzel)(aslinda hangisi dogru hatirlamiyorum)
3okuldaki yillikta ben angie jude ve bi dolu guzel insanin fotorafi var. BENIM okulumun yilligi. hani su amerika nin "ahahha" diyip dalga gecilen bir kasabasi.
4haftasonu pek muzik dinlemedigini soyleyen birinin ping pong davetine (aaa SAT im var gelemiycem ben ::((()(hahaha) yada buraya gidebilirim. linke tiklarsaniz hangisine gidicegim bayaa belli. burda isler kotu aslinda artik beach e gidemem cunku kapatiliyor beach lerimiz. meksika korfezindeki petrol seyi var ya pazar burda oluyomus filan diyolar (ironiksmileyface) ayrica yazi boyunca ne kadar fazla kelimeyi ingilizce yazdigimi farketmem cok enteresan oldu; meksika korfezini falan dusunmem gerekti.)(arada ingilizce yazmaya baslarsam normal karsilamanizi isterim)
5gecen gun matematik dersimde de CIA ajani oldum, binom acilimini pascal ucgeniyle yaptigim icin.
6AAA
7bu entry nin tamamen kaybettigim KONUsuna geri donersek..
8doingallright@gmail.com a chemistry adinda bos bi mail atin, fermium A. S. size 15 sayfalik bi kimya kitabi summary si atsin. kimya heryerde ayni dimi? heheh
9Ayrica bu da yeni yazim; hodo hodo boyle seyahat etmeliyiz bidi bidi diyor; How To Travel
[falan](usengec olmakla da cuk diye oturdu)(cok tutarliyimdir)Usengec olmama ragmen cok da bi nerd umdur. simdi matematik odevime gomulup reading testimi tamamlayacagim. sinav haftasina da giriyoruz angie'yle. dolayisiyla bisey yazamayiz heralde. ama kendimi tatile giderken kediyi beslemis gibi hissettim. tabi bu bi metafor cunku aslinda kedilere aler..
kendimi aciklamamaliyim.
buraya kadar okuyan kisiler noktalivirgul buyuk ihtimalle sizi biseylerle odullendirecegim.
(biri bunu okumazsa da gercekten uzulurum)
polynomial long division.

bu arada yasasin 11. sinifi bitirme cigliklari atiyorum, icimden tabi, gece 11 de yemez biraz...
1az once kocama ve bebek bezinden daha olaganustu olamiyan odevimi bitirdim. TUM kimya dersinin ozetini yapmakti nihai amac. ama bu odevin insanliga hizmet edip, 3 gun boyunca tukettigi vakit, nutella ve sutun bi ise yaramasini isterim.
2kendi kitabimdan yaptigim ozetin size ne faydasi olur bilmiyorum, ama odev konusundaki sitelere uye olsaydim, fermium goldmine adinda bi madalyon falan yollarlardi. okuldaki herkes mantikli davranip odevi kopya ceker, yorulunca birakir ya. bende olmuyo o. herseyi ben yapicam, detaylara inicem ve saire ve saire (bence vesaire boyle daha guzel)(aslinda hangisi dogru hatirlamiyorum)
3okuldaki yillikta ben angie jude ve bi dolu guzel insanin fotorafi var. BENIM okulumun yilligi. hani su amerika nin "ahahha" diyip dalga gecilen bir kasabasi.
4haftasonu pek muzik dinlemedigini soyleyen birinin ping pong davetine (aaa SAT im var gelemiycem ben ::((()(hahaha) yada buraya gidebilirim. linke tiklarsaniz hangisine gidicegim bayaa belli. burda isler kotu aslinda artik beach e gidemem cunku kapatiliyor beach lerimiz. meksika korfezindeki petrol seyi var ya pazar burda oluyomus filan diyolar (ironiksmileyface) ayrica yazi boyunca ne kadar fazla kelimeyi ingilizce yazdigimi farketmem cok enteresan oldu; meksika korfezini falan dusunmem gerekti.)(arada ingilizce yazmaya baslarsam normal karsilamanizi isterim)
5gecen gun matematik dersimde de CIA ajani oldum, binom acilimini pascal ucgeniyle yaptigim icin.
6AAA
7bu entry nin tamamen kaybettigim KONUsuna geri donersek..
8doingallright@gmail.com a chemistry adinda bos bi mail atin, fermium A. S. size 15 sayfalik bi kimya kitabi summary si atsin. kimya heryerde ayni dimi? heheh
9Ayrica bu da yeni yazim; hodo hodo boyle seyahat etmeliyiz bidi bidi diyor; How To Travel
[falan](usengec olmakla da cuk diye oturdu)(cok tutarliyimdir)Usengec olmama ragmen cok da bi nerd umdur. simdi matematik odevime gomulup reading testimi tamamlayacagim. sinav haftasina da giriyoruz angie'yle. dolayisiyla bisey yazamayiz heralde. ama kendimi tatile giderken kediyi beslemis gibi hissettim. tabi bu bi metafor cunku aslinda kedilere aler..
kendimi aciklamamaliyim.
buraya kadar okuyan kisiler noktalivirgul buyuk ihtimalle sizi biseylerle odullendirecegim.
(biri bunu okumazsa da gercekten uzulurum)
polynomial long division.

bu arada yasasin 11. sinifi bitirme cigliklari atiyorum, icimden tabi, gece 11 de yemez biraz...
2 Haziran 2010 Çarşamba
31 Mayıs 2010 Pazartesi
carbon fluoride
Dunyanin en asosyal insani olarak butun gun bu sarkiyi dinleyerek dondurma yedikten sonra odev yapacagim. ve aslinda bir dogum gunu partisine davetliyim. cok acinasiyim bildigim. saat 6 olsun gidiyim yokyok 7 belki 8.. offf.
percentage composition of CF4
12.01+4(19)= 88.01 (12.01/88.01)x100= 13.64 % C
100-13.64= 86.36 % F
the answer is B.
otomatiklesmisim resmen, harika.
editbudut: artik hasta numarasi yapip dondugum bi parti var. hayatimin hic bi evresinde bu kadar uyusuk oldugumu hatirlamiyodum.
29 Mayıs 2010 Cumartesi
online certification of stupidity
27 Mayıs 2010 Perşembe
21 Mayıs 2010 Cuma
falalalla
ehm, gorusmeyeli cocuklarla hasir nesir oldum. kanitim son derece sarsak bi fotoraf buyrun burdan yakin
kolumun altindaki goremediginiz kirmizi elbiseli kiz adimi sordu basak dedim. uzun uzun bakti, ne olmasi gerekirdi sence dedim. yani adimi sen koysan ne olurdu dedim. maddie dedi. hosuma gitmedi degil. hehe tesekkurler codi.
mm sonra bugun cok guzel bisey oldu! yeni bir hesap makinem oldu. tam bir nerd oldugum icin onu cok seviyorum ancak henuz adina karar veremedim asagidakilerden biri olmasini istiyorum ama
YARDIM EDERSINIZ DIMI???
"These baby names were in the title to a Beatles song.
mm sonra bugun cok guzel bisey oldu! yeni bir hesap makinem oldu. tam bir nerd oldugum icin onu cok seviyorum ancak henuz adina karar veremedim asagidakilerden biri olmasini istiyorum ama
YARDIM EDERSINIZ DIMI???
- Anna - Anna (Go To Him)
- Bonnie - My Bonnie
- Carol - Carol
- Eleanor - Eleanor
- Lucy- Lucy In The Sky With Diamonds
- Maggie - Maggie Mae
- Maxwell - Maxwell's Silver Hammer
- Molly - Ob-la-di Ob-la-da
- Pam - Polythene Pam
- Penny - Penny Lane
- Prudence - Dear Prudence
- Rita - Lovely Rita
Ya da daha guzellerini bulabiliyosaniz ne de guzel! yazin iste mail falan atin bisey yapin
15 Mayıs 2010 Cumartesi
ehueheu.
Today I continued to read a book and I could only finish one chapter. The first chapter. I have a quiz on monday, and I have to finish 8th chapter for the quiz. procrastination. MLIA
12 Mayıs 2010 Çarşamba
People Are Strange (well especially the ones who are prejudiced)
Jim Morrison'dan pek hazzetmememi bir kenara birakip tamamen objektif(yazarken zorlandim objective yaziyorum otomatik olarak)(ah mahmut!) olarak olaya yogunlastigim zaman Echo and the Bunnyman cover ini 5 kez dinlerken buluyorum.
Fermium: Jim Morrison seni sevmiyorum.
Jude: O sana bayiliyod(KUT)(kafayaodunlavurmaefekti)
Fermium: Ehm.. Jim Morrison seni pek sevmiyorum ama yine de sesin guzel sansasyonel, enteresan, ciliz ve 60 larin olaylarina uygunsun. sana 10 ustunden 7 veriyorum.
Hadi simdi Echo and the Bunnyman in people are strange ini dinleyelim.
Not: Buyukharfler konusunda bu kadar kararsiz olmamim yazinin akisini bozmasinda buyuk payi var. bu cumlede de virgul eksik ama hadi bakalim.
OZHAKIKINOT: yarin sinavim var AAAA!!!!
Fermium: Jim Morrison seni sevmiyorum.
Jude: O sana bayiliyod(KUT)(kafayaodunlavurmaefekti)
Fermium: Ehm.. Jim Morrison seni pek sevmiyorum ama yine de sesin guzel sansasyonel, enteresan, ciliz ve 60 larin olaylarina uygunsun. sana 10 ustunden 7 veriyorum.
Hadi simdi Echo and the Bunnyman in people are strange ini dinleyelim.
Not: Buyukharfler konusunda bu kadar kararsiz olmamim yazinin akisini bozmasinda buyuk payi var. bu cumlede de virgul eksik ama hadi bakalim.
OZHAKIKINOT: yarin sinavim var AAAA!!!!
10 Mayıs 2010 Pazartesi
awkwardninjaturtlehighfive.
hala rönesansın ünlü sanatçılarının adlarını ninja kaplumbağalardan sayanlardan mısınız?
YALNIZ DEĞİLSİNİZ.
tom.
BİRİNİ KOŞARKEN GÖRÜNCE HEP (ama hep)
RUN FOREST RUN
DİYE BAĞIRASIM GELİR.
EVEET EVEEET KAYNIMDA DA VAAR AYNISIII. (masvisnu bana forest demisti mesela, ben de okulda birine demistim teeey tey)
tom hanks neden zihinsel engelli rollerin adamı oluverdi?
o seref sean penn' e ait degil mi
RUN FOREST RUN
DİYE BAĞIRASIM GELİR.
EVEET EVEEET KAYNIMDA DA VAAR AYNISIII. (masvisnu bana forest demisti mesela, ben de okulda birine demistim teeey tey)
tom hanks neden zihinsel engelli rollerin adamı oluverdi?
o seref sean penn' e ait degil mi
9 Mayıs 2010 Pazar
movie-a-minute.
Hey everybody, look! Look at me! I'm in a movie that doesn't suck!
GASP!
Yes, it's true! Not only that, despite my total lack of acting ability, I very nearly didn't suck in this movie!
(faints)
yazgelsinistiyorum.
Yaz Gelsin, Havasi gelmesin.
Vandalism burayi esir almistir. Hic bi yerde yaz havasi olmasin.
Yaz cebindeki cakinin ustune dusup kendini bicaklayarak olsun.

Welcome to my beach, originally uploaded by ½ '.
Vandalism burayi esir almistir. Hic bi yerde yaz havasi olmasin.
Yaz cebindeki cakinin ustune dusup kendini bicaklayarak olsun.
Welcome to my beach, originally uploaded by ½ '.
yaz gelse diyorum, şu "hava nasıl olucak acaba üşür müyüm ki" diye diye yanımızda mont taşıttıran zalim ilkbahar bitse mesela.
8 Mayıs 2010 Cumartesi
being shy.

HA! bunu tahmin eder miydiniz. ben olumune utangacimdir zamanimin %70 inde. bu blogdaki insanlarla %30 dahilinde diyaloglar kurarim genelde. neyse ne diycektim. okulda prom var. bildigin balo yani. baloya gitmek benim icin yeterince korkunc bi de davet almak beni ne kadar gerer heralde tahmin edersiniz. dolayisiyla fermium ne yapar. DING! prom gunu, prom saati evsizlere yemek yapmaya gonullu oldum. evsiz korkum prom korkumu yendi. kazanan fermiu. kaybeden suveterli almanyada kalan turk iscileri gibi kolkola promda gezinmek isteyen milletdaslarim. pisman miyim? hayir. gene olsa gene yaparim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

